Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cititorii mei sunt mai „high” decat ai lor

pe Septembrie 19, 2009

keyword marijuana

… ummm… mea culpa?

5 responses to “Cititorii mei sunt mai „high” decat ai lor

  1. Paul Gabor spune:

    Nu-ti mai povestesc de-ai mei

  2. IB spune:

    macar scrie coerent :)

  3. ovi sirb spune:

    Răspuns: iei 2L de cola, 2 cutii de Pringles şi te uiţi la South Park.

  4. Corina spune:

    @Ovi: Aşa ai citit tu pe net? :)

  5. Irina spune:

    Hahaha, aşa de mult îmi place când citesc porcărioare din astea. Unii mai mentally unfortunate cred că Google e ca un fel de Dumnezeu care le răspunde la întrebări. Le-aş recomanda sincer întrebarea: „How to grow a brain and be smarter?” Deşi mă îndoiesc că Guglezeu o să le răspundă vreodată.

Lasă un răspuns

