Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

De ce…

pe Septembrie 17, 2009

… in aproape fiecare dimineata din ultimele zile m-am trezit fara chef si cu o indispozitie debordanta? Si cu senzatia ca parca nu-mi mai ajunge timpul, desi – teoretic, cel putin –  beneficiez de el din plin.

Chiar nu inteleg cum zboara timpul. Si nu inteleg cum trece pe langa mine, fara macar sa ma anunte. Uitandu-ma in urma, imi dau seama ca as fi putut sa fac atat o sumedenie de chestii care-mi fac realmente placere. Dar nu le-am facut. De ce? Pentru ca tot timpul am avut impresia ca altcineva imi stabileste mie programul zilnic.

Ziua de azi iar se anunta aglomerata. Si oricat de mult mi-ar place mie sentimentul de „I’m a busy person”, ma enerveaza peste masura faptul ca iar, si iar, si iar, nu ajung sa lenevesc asa cum stiu eu mai bine (si nu, asta nu include somnul).

De ce fiecare lucru trebuie programat pe ore si minute? Why not let it be?

Damn it, ma duc sa ma uit la The Italian Job.

Update: nu mai am timp de film acum. Ascult The Ting Tings si ma agit prin casa, ca tre’ sa plec. Iar daca ma supar, adopt strategia lui John Cage.

Lasă un răspuns

