Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intre noi fie vorba…

pe Septembrie 15, 2009

(cu punctulete)

  • detest vestile proaste – una ieri si una azi. Ce bine am inceput saptamana!
  • constat si eu ca bannerele s-au inmultit peste masura. Si sunt din cale-afara de enervante. Si nu doar cele de la Cotidianul (eu m-am lovit de ele in alta parte).
  • mi-e inca lene, dar nu ma intorc inapoi in pat sa dorm nici picata cu smoala.
  • azi-dimineata cand m-am trezit (pe la 12) am avut senzatia ca e miercuri. Eh, oricum nu mai e mult pana maine.
  • OY! Keep your fingers out of my soup! – aka zilele astea o sa ma uit (iar!) la Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  • nu mai stiu ce trebuia sa fac azi. Sper sa-mi aduc aminte in timp util.
  • mananc pufuleti. They’re still addictive.
  • ar fi o chestie sa continui sa povestesc cu my dear diary, pentru ca ultima oara am incheiat discutia cam brusc.
  • uite asa a trecut vara si eu inca n-am ajuns la strand. :((
  • fac ce fac si tot n-ajuns sa fac ce vreau.
  • parca totusi am exagerat cu somnul.
  • e bine sa asculti Infected Mushroom si In Strict Confindence doar in anumite momente.
  • n-am mai facut de mult liste si mi-e dor de ele. Poate ar fi cazul sa iau atitudine!
  • mi-e dor sa-mi fie dor (cum vine asta?).
  • vorbesc si eu ca sa nu tac.
  • etc
4 responses to “Intre noi fie vorba…

  1. de ce? spune:

    Sper ca pufuleti cu bursic pe ei :d

  2. Eu până acum am avut convingerea că e miercuri. După ce am citit, am mai verificat şi în calendar, şi doar după mi-am dat seama că întradevăr e Marţi.

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Dan: nu, erau cu o copila pe bicicleta. Si se numeau Ni Cool E! Eh, ce zici, se pun?
    @IB: thank you!
    @BlogDeTM: :)))))

Lasă un răspuns

