Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cum a fost prima data

pe Septembrie 15, 2009

Deci executam si leapsa de la Richie, ca daca nu, nu mai vorbeste cu noi (asta-i al doilea, da, Richie?).

Prima masina pe care am condus-o a fost un Fiat Ducato, cand aveam 7 ani (mama, ce memorie fantastica am!). Evident ca ma tinea tata in brate si mergeam in zig zag. Iar cand am pus frana (m-am lasat cu toata greutatea pe pedala), m-am trezit direct in parbriz. La modul serios, daca memoria nu ma inseala, prima masina pe care am condus-o a fost… oh God… un harb de Dacie cu pedalele intepenite! Si nu, inca nu am permis de conducere.

Prima calatorie in afara tarii nu a avut inca loc. Era sa fie, si inca intr-o destinatie de vis – Ibiza. Doar ca am refuzat oferta (de nerefuzat) a sora-mii de a merge cu ea in concediu. Si acum plang cand imi aduc aminte…

Prima calatorie in perimetrul tarii a fost la mare, cand aveam vreo 5 ani. Tin minte ca faceam, impreuna cu nelipsita-mi surioara, supa de meduze intr-o galetusa pe jumatate plina cu nisip.

Prima amintire probabil ca e tot aia de la mare. Inainte de asta a fost o mare nebuloasa (fara aluzii).

Primul animal de casa a fost Afro (RIP). Asta daca nu se pun si animalele din curtea bunica-mii de la sat. Pe cutzul ala nu mai tin minte cum il cheama. Parca Tzuchi, nu, sora-mea?

Prima indragosteala s-a intamplat la gradinita, dar nu mai tin minte cum il cheama pe (ne)fericit. In orice caz, sora-mea chiar ne compusese si o poezioara (cu doi scutecari in rolurile principale).

Prima descoperire s-a pierdut in negura timpului. Eu am descoperit multe la viata mea!

Primul job presupun ca e cel de agent de vanzari legume, in fiecare vara, din clasa a 4-a pana in clasa a 9-a. Aveam salar fix, plus comision (ilicit) din vanzari.

Primul idol a fost ori Michael Jackson ori Take That. Chiar nu mai tin minte. Dar judecand dupa prima caseta si dupa peretii tapetati cu postere, tind sa cred ca Take That (deci aveam mai multi idoli).

Prima creatie, la fel ca si descoperirea, s-a pierdut in negura timpului. Cred totusi ca x si 0 desenati pe peretii camerei, la o varsta destul de frageda…

Pai avand in vedere ca am tot pomenit-o (sora-mea, sa stii ca daca sughiti in vis, e din cauza mea, recunosc!), leapsa merge mai departe la sora-mea. In rest, e la liber.

2 responses to “Cum a fost prima data

  1. crinutza spune:

    mai lipsea o intrebare… asa, in ton cu titlul :P

  2. […] Ups…. stai , ca nu despre asta era vorba… ci despre o leapsa de la EA. […]

Lasă un răspuns

