Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Din seria „scriu si eu ca sa ma aflu in treaba”

pe Septembrie 13, 2009

Deci cat am dormit de cand am intrat in vacanta, parca nici mie nu imi vine sa cred. Nici nu fac bine ochi dimineata (a se citi dupa ora 11), ca in mai putin de juma de ora un gand razlet imi trece prin minte „hai sa mai dorm”. Si ma conformez destul de repede, astfel ca cealalta jumatate de ora e foarte probabil sa ma prinda intr-o lupta crancena cu perna. Si mai dorm inca vreo 2 ore (ca doar sunt in vacanta si imi permit).

bla bla bla

bla bla bla

Mai voiam sa zic ceva dar fie am uitat, fie mi-e lene (proportia este de 50/50). N-am uitat nici de leapsa lui Florin, si cu putin efort din partea mea (d’oh!) poate o rezolv si pe-a lui Richie (leapsa, zic).

In rest, toate bune. Ma duc sa dorm, deci!

One response to “Din seria „scriu si eu ca sa ma aflu in treaba”

  1. Florin Puscas spune:

    Somn usor! :-) Somnul e sacru! Leapsa poate astepta!

Lasă un răspuns

