Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Impresii (artistice) de vacanta

pe Septembrie 10, 2009

In scurta perioada de non-www, mi-am cultivat cunostintele de photographer wannabe, mai ales dupa ce am descoperit ca aparatul meu e mult mai destept decat mine il credeam eu.

IMG_1513

IMG_1515

IMG_1517

IMG_1512

IMG_1558

IMG_1592

IMG_1520

IMG_1560

IMG_1568

IMG_1563

IMG_1564

IMG_1568

IMG_1569

IMG_1541

IMG_1573

IMG_1577

IMG_1609

IMG_1614

11 responses to “Impresii (artistice) de vacanta

  1. Dani spune:

    foarte bune pozele, felicitări!

  2. IB spune:

    deci la tine era inelul? credeam ca a ajuns in Mordor …

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Dani: multumesc, multumesc!
    @IB: dintotdeauna a fost la mine, doar ca l-am tinut ascuns.

  4. richie spune:

    Ce struguri imensi!!

  5. dAImon spune:

    No dar vezi că e o diferenţă între „poze care-mi plac”, „poze de arătat la prieteni” şi „poze artistice”. Mă bucur că ai descoperit funcţia macro, s-o foloseşti pe geamuri cu stropi de ploaie pentru efecte cul :) , însă cred că lumea e saturată de poze cu petale de flori; vezi înainte să declanşezi, uită-te să fie multe chestii în zona de focus, nu dă bine o petală prim-plan ceţoasă.

    Pozele cu mâţa is mortale, în schimb. Ah, and before I forget, pozează tu color, că dup-aia ai Fotoşop pentru sepii, albnegreli şi alte postprocesări; just a thought.

    Have fun with your camera :)

  6. Smeagol Jr. spune:

    Mersi ca imi tai creanga de sub picioare. Eram si eu ca un copil ce primise o jucarie noua. Ce trebuia sa scriu? Pseudo-artistice? Ma gandeam ca e suficient un photographer wannabe, ironic bineinteles, pentru ca nu prea fac diferenta intre a poza si a fotografia. >:P

  7. dAImon spune:

    încă eşti copil :))

  8. Florin Puscas spune:

    Mai… pe unde vagabondezi? Vezi ca ai o leapsa la mine. :-)

  9. Smeagol Jr. spune:

    Pe la Plai. Maine ma ocup si de leapsa ta. Parol!

  10. flavius spune:

    servus…
    e de dus mai departe indeletnicirea asta a fotografiei… ar fi pacat de nu…:)
    toate cele bune!

Lasă un răspuns

