Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

No internet. Not even a byte! (I)

pe Septembrie 5, 2009

Tot incerc sa-mi aduc aminte cum era viata mea inainte de a avea acasa internet. Mai pierdeam eu timpul prin cluburi de net, dar niciodata mai mult de doua ore, si asta doar in cazul in care aveam de facut vreun referat pentru scoala. O singura data am facut long night pe net, desi nu-mi aduc aminte acum motivele obscure care m-au determinat sa fac asta. In orice caz, nu pot sa zic ca ma plictiseam ca n-avea net acasa. Mai ales ca ma jucam toata ziua Heroes III.

Bine, dar inainte? Tin minte ca, pana prin clasa a V-a, trebuia sa cer voie pentru a ma juca pe calculator (dupa care pauza calculator, vreo 3 ani). Iar pe vremea aia nu aveam voie mai mult de o ora. Restul timpului mi-l petreceam batand mingea pe maidane, alergand de bezmetica sau compunand cantece cu prietena mea cea mai buna. Uneori mai si citeam (dar numai uneori).

Lucrurile s-au schimbat radical, in special in ultimii doi ani. Am devenit dependenta de internet. Spre exemplu, anul trecut am stat doar doua zile la sat. Am fost aproape complet rupta de civilizatie, pentru ca nu aveam nici calculator (cu atat mai mult net), si nici macar semnal pe Vodafone nu aveam. Sa mai spun ca primul lucru pe care l-am facut cand m-am intors acasa (in fine, m-am dus la Tg. Jiu, dar asta-i alta poveste) a fost sa intru pe net, sa vad ce s-a mai intamplat? Iar cele doua zile, cu toate aventurile lu’ Pisi, mi s-au parut ca trec incredibil de incet.

In ultimul timp, situatia s-a inrautatit. Nici nu fac bine ochi dimineata (sau seara, depinde cand ma trezesc), ca hop am si deschis laptop, si apoi din doi timp si trei miscari readerul, mailul, blogul, messengerul si ce-o mai fi. Ba chiar, se intampla uneori sa nici nu-l inchid, pentru a ma scuti de un efort.

Cand se intampla sa pice netul… mai am putin si intru in convulsii. Verific conexiunea, cablurile, telefonul, disable-enable, repair, si daca nici asa nu merge, sun. Din fericire, nu mi s-a intamplat decat o data sa stau fara net mai mult de o ora. Mi-a picat netul seara, pe la 10, iar a doua zi, pe la 4, au venit aia de la RDS si mi l-au ridicat (si odata cu el si moralul).

Asa ca, draga Richie, mi-e greu sa-mi inchipui ce as face daca mi-ar pica netul. Oricum, urmeaza cateva zile (mai mult de doua!) fara niciun fel de conexiune la internet. O sa revin atunci cu detalii si impresii.

In orice caz, daca as ramane fara net, m-as uita la Ally McBeal, LOTR si Harry Potter. As citi – LOTR si celelalte carti pe care le-am colectionat intre timp. As povesti cu jurnalul meu. Eventual as mai da si cate o reprezentatie de karaoke lui Ubu si lui Puci.  Si poate, dar numai poate, i-as scrie in sfarsit scrisoarea aia lui Bogdan, pe care i-am promis-o inca din anul II de facultate (acum doi ani, cand am avut o prima astfel de tentativa ti-am umplut vreo 4 pagini).

In mai putin de 3 ore voi parasi Timisoara. Dora, Smeagol Jr, vacanta placuta! Dragii mei, dragele mele, week-end placut!

Pe curand!

5 responses to “No internet. Not even a byte! (I)

  1. Bancuri spune:

    Salutare.Am si eu un site de Bancuri si daca vrei sa faci un link exchange cu mine te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/07/schimb-de-link-uri.html sau sa imi dai un add pe mess la id rfi_scan .Mersi frumos.O zi buna

  2. IB spune:

    Internetul dauneaza grav sanatatii. Provoaca dependenta si e 99% inutil :)

  3. crinutza spune:

    mda… nici nu ajunge bine la tara si deja ma intreaba ce se mai intampla pe blog :P

  4. Marian spune:

    :)) spamuri cata frunza si iarba

Lasă un răspuns

