Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Linistea dinaintea furtunii. Sau mai degraba invers!

pe Septembrie 3, 2009

Sun extrem de agitata si ma exprim mult, atat verbal cat si cu mainile. Puci nu ma mai baga in seama de mult timp, dar pe mine nu ma intereseaza, asa ca il folosesc in continuare pe post de interlocutor. De Ubu nu zic nimic, ca el oricum traieste in lumea lui.

Parca nici nu-mi vine sa cred ca mai maine si incepe vacanta. Dupa doua episoade complete din Ally McBeal si inca doua vazute pe fast forward (am sarit direct la scenele care ma interesau, cum ar fi „Has members of the jury, have you reached your wattle?” – my bad!), m-am agitat haotic prin casa, ca niste particule angajate in miscarea browniana (ce mi-o fi venit cu asta?).

Acum incerc sa ma calmez, sa trag aer adanc in piept (si ocazional din tigara), si sa… ma apuc de lucru, ca slava Domnului, nici n-am o caruta de chestii de terminat. Dar o sa le termin. Am exact 16 ore la dispozitie pentru a face asta. Hai 20, ca sa fiu sigura. Dar nu mai mult!

Si uite asa m-am blegit dintr-o data. De fapt nu m-am blegit, dar m-am dezumflat (metaforic vorbind).  Sunt asa, melancolica si visatoare la cai verzi pe pereti. Cu ocazia asta m-am uitat la peretii verzi si mi-am dat seama ca n-as putea sa vad caii. Si mi-am mai dat seama ca am uitat sa dau fila in calendar. Suntem in septembrie deja. Gata, am rezolvat si problema asta (mama, ce descurcareata sunt!).

Am o doza de Bacardi & Cola in frigider, dar o las pentru ore mai sensibile. Intre timp ma gandesc la intepatura de aia de mini-bondar cu care m-am ales ieri, cand m-am asezat pe… mini-bondar. Desi inca ma intreb cum naiba a ajuns in birou pe scaunul meu. Sau se plasase strategic pe picior inca de cand eram afara, depanand amintiri cu Beti si Lupi. Ieri n-am avut nimic, nu m-a durut decat atunci, pe moment. Intre timp (adica acum) am constatat ca locul s-a inrosit si are tendinte de inflamare.

In orice caz, maine pe vremea asta o sa fiu la fel de agitata. E seara dinaintea plecarii. Inca ma intreb cum o sa rezist fara internet atata timp. Si internetul ca internetul, dar fara laptop?! Deci e clar, doua zile dupa ce ma intorc n-o sa ies din casa, ci o sa ma baricadez, alaturi de exagerat de multe pungi de chipsuri si pernite de ciocolata (de care o sa mi se faca scarba la un moment dat) si multe sticle de ice tea. Nestea, de fapt.

Stay close, young Hobbits!

PS: I miss Twitter!

LE: pfoai, ce om is! Acum mi-a picat fisa ce beau (am desfacut doza, n-am rezistat). Beau Cuba Libre! Rom cu cola, nu?

Lasă un răspuns

