Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Banc

pe August 31, 2009

De fapt bancuri, ca am mai multe. Le-am primit pe mail. Am ras la unele pana mi-au dat lacrimile. Nu pot sa le tin doar pentru mine.

– Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
– E trecut de 1 noaptea.. Las’ ca vine taticul imediat si cand o sa-l intreb pe unde-a fost, o sa ne spuna el o poveste!

Sotul ajunge acasa la 5 dimineata
Nevasta :
– Unde ai fost, Superman?
– Pai, sa vezi, am fost cu niste clienti in oras…
– Si ai stat cu ei pana la 5 dimineata, Superman?
– Pai, da, am reusit sa obtin un contract si…
– Si dupa aia ce ai mai facut, Superman?
– Pai, am fost sa bem ceva la un bar…
– Si pe urma, Superman?
– Pai, am fost la un bar de streaptease, asa au vrut clientii, dar a fost foarte urat si plicticos.
– Da de ce imi tot zici „Superman”?
– Pai doar Superman isi mai poarta chilotii peste pantaloni!

Mai rau decat o pietricica in bocanc poate fi doar un firicel de nisip in prezervativ.

Secretul casniciei perfecte ramane un secret.

Casnicia este foarte asemanatoare cu mersul la restaurant in grup. Comanzi ce vrei, pe urma vezi ce au luat altii si brusc nu iti mai place ce ai tu.

5 responses to “Banc

  1. Florin Puscas spune:

    Ala cu nisipul in prezervativ mi-a dat o senzatie ciudata… :-D
    Cat despre ultimul… oamenii in general vor ce nu pot avea. Casnicia e buna pentru ca te disciplineaza cat de cat. :-)

  2. Raluca spune:

    Cel cu Superman e chiar foarte tare! =))

  3. Richie spune:

    Ouch. Vezi de aia pe plaja nu se foloseste prezervativul.

  4. hpv spune:

    hahaaahaa :)) mie ultimul, cu casinica, imi place cel mai mult :P

  5. Bancurile sunt ca femeile .Cu cit sunt mai apetisante cu atit bancurile i-si produc efectul.Fiecare banc este o farima din viata noastra de zi cu zi.In unele ne regasim noi,cu defectele si calitatile noastre.Bancul este o descatusare a starii noastre de fapt,Mult suuccces celor care au darul si calitatea dea compune si spune bancuri.

Lasă un răspuns

