Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Concediu? Nu!

pe August 30, 2009

Nu-l sufar. In schimb ador vacanta.

Concediul este rece si impersonal, e doar o perioada de x zile sau saptamani intr-un document oficial, care iti atesta statutul de salariat. Sau mai rau, angajat (alt termen rece si impersonal).

Vacanta e calda. Vacanta e cum vrei tu. Chiar daca de cele mai mutle ori te duci la bunici, ca asa vor parintii. Uneori te mai lasa si intr-o excursie, la munte sau la mare.

Concediul e pentru oamenii mari si responsabili. Eu nu sunt un om mare. Si cu atat mai mult nu sunt responsabila. De fapt, nici nu-mi place sa-mi asum responsabilitatea. Mi-e frica de ea.

Vacanta e pentru copii. Chiar daca biologic am varsta unui adult, ma comport adesea ca un copil de 10 ani. Curios, cu gandul la joaca si la masinutele ordonate pe dungile covorului.

Nu sufar concediul, am alergie la cuvantul asta. Chiar daca mi-a mai scapat si mie din cand in cand. N-a fost cu intentie, jur! Cel mult voiam sa dau si eu impresia de om matur (my ass!).

Din acest motiv, azi incepe numaratoarea inversa pana la… vacanta! Eu nu plec in concediu, eu plec in vacanta. Iar prima oprire va fi la sat, la bunici.  Apoi vad eu in ce excursie ma aventurez.

In orice caz, vacanta asta mi-o voi petrece in tara in care…

DSC07060_m1 … pisicile convietuiesc in buna pace cu gainile…

DSC07074_m1… porumbii si dovlecii cresc in acelasi vrej…

DSC07076_m1…cu strugurii…

DSC07080_m1… vrejul de dovleac se intinde fantastic pe acoperis…

DSC07096_m1 … de cum intru pe poarta ma intampina puii de curca…

DSC07102_m1… o sa ma infupt din toti strugurii pe sora-mea i-a prins inca necopti!

Photo by Sister

4 responses to “Concediu? Nu!

  1. Mac-Mac spune:

    Mdeh, vacanţă lungă să ai…
    Puteam spune chiar mai puţin politicos…”Concediu senin!”…

  2. Smeagol Jr. spune:

    Bine ca nu imi urezi „Concediu senil”. Era mai tragic.

  3. crinutza spune:

    vreau struguri! muuuuulti!

  4. Hehe, suna a relaxare. Asa rau imi pare ca nu ajung si eu pe la sat cat inca e cald… Cine stie, sa vad cum stau cu weekendul de peste 3 saptamani si cum o fi vremea ca tare m-as duce acolo la liniste. Si la urcat pe dealuri si la citit in curte sub vie.

Lasă un răspuns

