Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Shit happens

pe August 27, 2009

But mostly to me, so don’t worry.

Poate ca n-am luat cele mai inspirate decizii in ultima perioada, poate ca n-am gandit intotdeauna pana la capat, poate ca actiunile mele nu au avut intotdeauna sens si poate ca nu m-am exprimat intotdeauna clar. De fapt nu poate, ci sigur.

Ce s-a intamplat in ultima perioada mai mult ca sigur ca denota o doza mare de insensibilitate din partea mea. E inutil sa neg asta, ca doar asa am fost dintotdeauna (pentru cine a avut ochi sa vada).

In momente din-astea, primul meu impuls este acela de a taia orice forma de comunicare. Si nu-mi doresc altceva decat sa ma ascund intr-o pestera pana trece furtuna. Am suficient timp la dispozitie sa rumeg la cele intamplate (sau provocate).

Evident ca la fel imi vine sa procedez si acum. Astfel, intr-un moment de suprasaturatie, nervi, depresie si dureri de cap, mi-am sters atat contul de twitter, cat si cel de pe facebook. Urmatorul pas era inchiderea blogului, dar am stat in cumpana daca sa il fac sau nu. Oricum, mare paguba nu e pentru nimeni faptul ca nu mai fac spam pe twitter sau ca nu mai scriu prostii pe blog.

Si nu ma supar daca va faceti ca nu ma vedeti pe strada, ma ocoliti sau ma excludeti din grupuri, pentru ca I’m so God damn fucking used to it.

So here I am again, the victim of my own choices.

ps:

Brian: Ally, […], when it’s right you don’t always know.
Ally: But when it isn’t, you do.

3 responses to “Shit happens

  1. IB spune:

    Cum spunea eternul Caragiale: „Zoe, fii barbata!”

  2. rats spune:

    What the shit? Ar trebui sa-ti tai si mana dreapta sa fii sigura ca-

  3. Anda spune:

    So true… citatul, zic.

    PS: Shit happens to me too. Azi de exemplu mi-am luat unul in cap. De la o pasare.

Lasă un răspuns

