Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Nevermind

pe August 26, 2009

Azi mi-am asortat pana si sosetele la pantaloni, cu toate ca n-o sa ii observe nimeni, decat printr-un exces de toleranta din partea mea. De fapt, in ultima perioada, garderoba mea a luat unele intorsaturi verzui-crem-ocru-maro-negricioase, cu unele influente albastre si roz-pastel.

Tot azi am injurat biciclistii. Ii rog pe aceasta cale sa se dea dracu jos de pe bicicleta cand se avanta pe trecea de pietoni. Da? PIETONI. Ca tot ei fac gura mare cand ii ia cineva pe capota sau cand agata vreun pieton.

Azi n-am stare. M-am trezit cu fata la cearceaf si am decretat ca today is a bad day for science. Pana acum, sunt in grafic.

Inca de aseara am ajuns la concluzia ca Alla Luce Del Sole (sora-mea, prefa-te ca n-ai citit asta) este singurul lucru care ma calmeaza intr-o oarecare masura.

Azi sunt apatica cu tendinte antisociale.

Keep glasses, plates, bottles, photo frames, flowerpots away from my reach.

Lasă un răspuns

