Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Una calda, una rece

pe August 20, 2009

Am cateva locuri preferate in care imi place sa imi beau o cafea (generic vorbind) si sa scriu in liniste, iar unul dintre ele se afla la mall, la etaj. Nu ma bruiaza nimeni, muzica e ok, cappuccino-ul vienez sau choco-frappe-ul asemenea.

In ultima perioada am fost servita de aceleasi doua fete, insa diferentele dintre ele ma frapeaza. Una dintre ele este intotdeauna prietenoasa, cu zambetul pe buze si cu mult bun simt, in vreme ce a doua e mai tot timpul plictisita.

Ultima interactiune cu fata draguta a fost acum o saptamana. I-am cerut un choco-frappe, pe care mi l-a adus aproape imediat. Dupa ce am lichidat frisca cu care era ornat, i-am cerut un pliculet de zahar. Nu mi-a adus unul, ci doua, asezate frumos pe o farfurioara. Iar desi nu fumasem decat vreo 3 tigari, a venit si a schimbat scrumiera. I-am mai cerut apoi un choco-frappe, pe care mi l-a adus, de asemenea, foarte repede, si, fara sa ii fi spus ceva, alte doua pliculete de zahar, asezate pe farfurioara. Ca sa nu mai spun ca a fost deosebit de politicoasa. Mi-e draga si evident ca i-am lasat ciubuc.

Cea de-a doua domnisoara m-a onorat cu prezenta sambata. A durat putin pana a venit sa imi ia comanda, iar cand i-am cerut un pliculet de zahar, aproape ca mi l-a aruncat pe masa. Iar cand a aparut si sora-mea si i-a cerut o cafea lunga cu lapte, a uitat sa aduca laptele. Nu a schitat vreun zambet, nu a adus meniu decat dupa ce i l-am cerut. Si nici tonul plictisit nu mi-a placut in mod deosebit.

Poate ca aceasta din urma domnisoara o fi avut o zi proasta. Poate. Dar si cealalta domnita a avut atunci o zi nu prea insorita, pentru ca am vazut-o cum discuta aprins cu un tip (probabil barmanul sau prietenul ei, nu stiu, in orice caz, i se citea pe chip „bucuria”), nelasand insa intamplarea sa ii afecteze capacitatea de a-si trata clientii cum se cuvine.

Acum, logic vorbind, daca primul meu contact in cafeneaua respectiva ar fi fost cu domnita cea plictisita, probabil ca n-as mai fi mers pe acolo. Noroc cu cealalta, care i-a spalat in avans atitudinea . De ce nu pot fi toate ca ea?

2 responses to “Una calda, una rece

  1. diamond spune:

    Poate a doua domnisoara serveste de un an la mese, in schimb ce prima e noua in meserie. Te-ai gandit la asta?

  2. Smeagol Jr. spune:

    Cu atat mai mult. Strica imaginea firmei.

Lasă un răspuns

