Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ce poate fi mai frumos…

pe August 18, 2009

…la ora 4 dimineata decat sa mananci inghetata, sa asculti Mai (cantat de Josh Groban, evident) si sa vorbesti cu Iri?

Sa te intorci inapoi la somn! :))

Dar eu nu voi face asta. E mult prea placut modul acesta de a-mi incepe dimineata pentru a-l curma brusc. Si in plus, daca inspiratia-mi da tarcoale, de ce sa n-o bag in seama?

Singura chestie care ma deranjeaza este faptul ca tre’ sa imi tarasc fizicul pana la bucatarie sa imi fac o cafea. M-am asezat asa de confortabil in pe canapea, incat mi-e teama ca daca m-as ridica, tentatia de a ma intoarce in pat ar fi prea mare pentru a nu-i da curs. Dar trebuie sa fac asta! Stiu ca pot!

Mai ales cand Josh Groban imi canta asa frumos…

4 responses to “Ce poate fi mai frumos…

  1. Irina spune:

    păi nah, acum vreau nu vreau, trebuie să îmi fac simţită prezenţa şi să las un comentariu. :D

  2. IB spune:

    `neatza! .. eu abia la 5 ma trezesc.

  3. Smeagol Jr. spune:

    pai buna dimineata sa fie! :)))

  4. Smeagol Jr. spune:

    hahaha, mi-am adus aminte de LOTR (what else?):

    You’re late!
    A wizzard is never late, Frodo Baggins! Nor is he early, he arrives precisely when he means to!”

Lasă un răspuns

