Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Un pas inainte

pe August 13, 2009

CUTE POZASe spune ca tot raul spre bine. Si uite ca, dupa inca o perioada agitata din existenta mea, lucrurile incep iar sa se aseze toate la locul lor, asemeni unor piese de puzzle.

Tind sa-i dau dreptate Giorgianei, care imi spunea astazi ca ei toate lucrurile bune i se intampla cam in acelasi timp, dupa o buna bucata de timp in care nu s-a intamplat nimic. Cam asa sta treaba si la mine. Si fara sa stau prea mult pe ganduri pot detalia inca doua astfel de experiente. Sa fie oare din cauza zodiei? :P

Desi nu mai sper in miracole de ceva vreme, decat in lumea mea imaginara, ele totusi se intampla. Si, ca de obicei, se intampla cand ma astept mai putin.  Intr-un fel, cred ca e mai bine asa.

In momentul de fata poate nu merg toate ca unse, dar cert este ca se misca intr-un sens ce imi ofera mai multe perspective ca inainte.

Desigur, sunt multe persoane carora ar trebuie sa le multumesc pentru asta, dar in primul rand – si aici nu sunt deloc modesta – mie, pentru ca am avut rabdare si mi-am tinut nervii in frau.  Si in al doilea rand lui, pentru ca vocea sa incredibila imi transmite un optimism si o energie pe care cu greu mi le explic.

Nu ma indoiesc de faptul ca mai sunt multe lucruri ce trebuie indreptate si ca oricand este loc pentru mai bine, dar am sclipirile mele de pozitivism si consider ca „the best is yet to come”.

2 responses to “Un pas inainte

  1. limeonice spune:

    Pai vezi ca stii? :)
    Cheers!

Lasă un răspuns

