Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Stare melodioasa orgasmica

pe August 10, 2009

Niciodata, dar niciodata in viata mea n-am simtit asta. Si de asemenea, nimeni nu mi-a starnit asemenea sentimente. Absolut nimeni. Pana la el. Am stiut din prima clipa in care l-am vazut si l-am ascultat ca e deosebit. Si ca nimeni altul nu e ca el si nici n-o sa reuseasca vreodata.

I-am sorbit cu toti porii melodiile. Le-am fredonat, le-am pus pe repeat, le-am dat mai departe. Iar pe el l-am pus pe cel mai inalt piedestal, pentru ca oricum, nimeni nu se va ridica vreodata la inaltimea lui.

De jumatate de zi tin in mana cel mai pretios disc pe care l-am avut vreodata. Si de jumatate de zi doar el imi inunda casa cu sunete dintre cele mai placute. Si tot de jumatate de zi nu pot sa imi revin din starea confuz de placuta in care m-a bagat.

Alla Luce Del Sole, Oceano si To Where You Are. Trei dintre piesele care ma fac deopotriva sa zambesc si sa plang. Trei dintre piesele la auzul carora ma trec fiori. De fiecare data!

Iar vinovat de profunda mea incantare este Josh Groban.

––

In timpul auditiei CD-ului n-am auzit telefon, sonerie, alarme de masina, nu mi-a fost nici foame, nici sete. Pentru ca el canta doar pentru mine.

3 responses to “Stare melodioasa orgasmica

  1. Semafor spune:

    Intr-adevar e foarte tare tipul. De curand l-am descoperit si eu si de atunci tot pun pe repeat varianta lui pentru melodia You raise me up. O ascultasem doar pe cea a celor de la Westlife si nu credeam ca ar putea cineva sa o cante mai bine. Dar se pare ca m-am inselat.

  2. Semafor spune:

    Uitai sa iti mai scriu ceva. Asculta si Vitas. E de-a dreptul genial!

  3. Smeagol Jr. spune:

    N-am nimic cu Westlife, chiar au cateva care-mi plac, dar You Raise Me Up nu suna cum trebuie daca nu e Josh Groban cel care o canta.
    Da, imi place si Vitas, dar nu ca Josh Groban. :D

Lasă un răspuns

