Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Bash

pe August 3, 2009

Deci tot de pe skype…

[11:11:34 AM] Turhas: hi
[11:11:40 AM] Turhas: :*
[11:13:09 AM] Dora: have we meet, dear?
[11:14:39 AM] Turhas: how are you?
[11:15:19 AM] Turhas: :*
[11:15:53 AM] Dora: why do you kiss me so much?
[11:18:55 AM] Turhas: I like girls
[11:19:01 AM] Turhas: I like sex

Awkward!

4 responses to “Bash

  1. Richie spune:

    Ovi? :)) parca ar fi replica lui „mie imi plac fetele, le-as f**e”

  2. Smeagol Jr. spune:

    nu, draga. un turc! :)))

  3. clawd spune:

    Păi ce? La turci nu e valabil? :)) Ăsta e un Ovi „turkish version”!

Lasă un răspuns

