Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

O viata am si pe aia vreau s-o dorm

pe August 2, 2009

In ultimele zile, am avut ocazia sa observ indeaproape comportamentul lui Puci atat din timpul zilei, cat si din timpul noptii. Este incredibil cat de mult poate sa doarma motanul asta. Iar in ultima perioada bag eu de seama ca si-a schimbat programul, de la somn – mancat – alergat – joaca – miorlait – somn, la somn – mancat – alergat in reluare – somn.

O fi din cauza caldurii, nu stiu exact, cert este ca m-a cam prins si pe mine. Iar week-end-ul asta a fost unul dintre cele mai somnolente din viata mea. Nu pot sa-mi explic din ce cauza eu, aia care nu aveam stare de cand ma trezeam dimineata devreme (sau pranz, depinde cand infundam capul in perna) si pana simteam ca toti muschii intra in greva, am ajuns sa ma inteleg asa de bine cu Mos Ene.

In principiu, dupa fiecare repriza de aproximativ 2 ore de activitate online sau offline, urma una cam de aceeasi lungime in care picam lata de somn. Si, evident, dormeam.

Ieri, de exemplu, am avut cel putin trei astfel de reprize. Iar astazi, mi-am administrat trei portii de somn in ultimele 4 ore.

Ma uit iar la Puci. Doarme. Intr-un ditamai fotoliu, in care si eu m-as tolani fara probleme. Bine, asta e doar unul dintre locurile in care prefera sa isi faca siesta. As putea enumera cel putin inca 3 locuri in care doarme fara sa-l doara capul: la mine in dulap, pe sandalele lu’ sora-mea, (evident) pe canapea, in balcon cu capul pe caramida (ca betivii) si lista poate continua.

IMG_1398

Oricum, Puci e un scump cand doarme. Nu atat pentru ca nu miorlaie, cat mai ales pentru ca adopta cele mai ciudate si mai amuzante pozitii, pentru ca scoate niste sunete foarte dragalase si pentru ca viseaza, iar asta il face sa freamate, cuprinzandu-si cu labutele capul.

Din cate observ, parca tot mai adesea aplic (fara sa vreau, jur!) niste sfaturi intalnite in Ghidul Lenesului, carte pe care nici macar nu am terminat-o si care, inca de cand am lecturat primele pagini, mi-am dat seama ca intra grav in contradictie cu normele mele…

Cine stie, poate la nivelul subconstientului chiar imi doream asta…

Oricum, partea cea mai frumoasa a somnului il reprezinta visele (sau visurile?), ciudate, terifiante, comice sau dramatice, pe care le am de fiecare data. In orice caz, foarte colorate. Lucru care ma bucura nespus!

Somn usor?

6 responses to “O viata am si pe aia vreau s-o dorm

  1. Gabri spune:

    Iti dai seama cum e pe la noi, mai ales ca, de astazi, pentru 3 saptamani, pe langa Sughi si Beti, mai doarme si Arabelutza:)))

  2. Smeagol Jr. spune:

    Poate te molipsesti si tu. N-ar fi o problema, ca oricum esti in vacanta! :P

  3. Gabri spune:

    Da da :)))

  4. IB spune:

    te (va) invidiez! Eu daca prind 6 ore de somn neintrerupt sunt multumit :)

  5. Smeagol Jr. spune:

    doamne, dar cine a zis ca dorm 6 ore fara oprire? puci da, eu nu.

  6. Raka spune:

    o sa poti si tu, ca-i doar o chestiune de antrenament :)) rabdare, draga :)

Lasă un răspuns

