Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Calatorie in timp

pe Iulie 30, 2009

Demult, tare demult, Cami ma provoca sa scot niste poze de la naftalina. Dupa ani si ani, imi iau inima-n dinti si ma indrept spre cutia cu poze. Mari, mici, colorate sau a/n, cu mine, cu colegii, cu sora-mea, cu toti cei ce imi sunt dragi…

Eu si Ea. Copil fiind, mergeam la gradinita de vizavi, unde se tineau serbari cu duiumul, si unde am castigat eu pentru prima oara un concurs (era de limba engleza). Daca nu ma insel, poza este facuta in ultimul meu an la gradi. Nu e asta poza mea preferata, pe care n-o gasesc de fel, ca v-as fi aratat cu ocazia asta si rochita mea preferata.

IMG_1382
Serios acum, exista cineva care sa nu fi facut in clasele I-IV astfel de poze, cu decor de Craciun, Pasti, 1 Martie si asa mai departe? Evident ca nici eu n-am facut exceptie, cred ca era un trend al anilor respectivi, desi tin minte ca si sora-mea are cateva de genul asta…

Prima zi de nastere la care m-au lasat ai mei sa merg. Era in clasa a patra, iar sarbatorita (stanga sus) era o colega de clasa. Blugii pe care ii aveam atunci pe mine au fost cei mai misto pe care i-am avut vreodata, fiind dotati cu nu mai putin de 10 buzunare!

IMG_1384
Clasa a VI-a, Cupa Sperantei la volei, etapa pe scoli. N-am obtinut un loc foarte onorabil (4 din 6), dar atunci am facut cel mai bun blocaj din toata istoria mea de voleibalista (care a durat vreo 2 ani si ceva).

Rm. Valcea, banchetul clasei a VIII-a A. Memorabil! De fapt, intregul an petrecut acolo e memorabil! Si daca stau sa ma gandesc mai bine, concureaza serios intreaga perioada a liceului in ceea ce priveste amintirile frumoase. Mi-e dor de orasul ala si de toti prietenii pe care i-am lasat in urma.

la trip
Daca nu ma insel, pe undev prin semestrul I din clasa a XII-a. Si vorbeam despre rochiile de banchet?

la chef la soso

2005, la chef la Soso. A night to remember! :-)

sleepy3_m1
Acum 3 ani, intr-o zi de primavara, proaspat trezita din somn cu blitzu-n ochi.

I heart Dexter, inca din 2006! Ne-am cunoscut la mare, in acelasi an, si inca pastram legatura.

Primele experiente ca model, in 2007. Chinuitoare rau. Iri stie! :P

IMG_3195

Final trist de 2008.


Totusi, the show must go on! :-)

IMG_4317
Nu-i asa, Vali?

IMG_4343

Leapsa merge mai departe la oricine simte nevoia sa isi dezvaluie „fata nevazuta”.

6 responses to “Calatorie in timp

  1. IB spune:

    zuper! :)
    eu n-am scanner :)

  2. Smeagol Jr. spune:

    nici eu. doar un aparat foto :D

  3. crinutza spune:

    oh dear… si cand te gandesti ca fix prima poza, aia care e cea mai importanta pentru mine, n-o vad acum… :-s

  4. Gabri spune:

    Imi amintesc de tine :)) Doamne, ce mai radeai

  5. dAImon spune:

    speaking of Irina, bag de seama ca n-o mai postat poze de multicel. zi-i c-o asteapta fanii or smth :))

  6. logical spune:

    îmi permiți să rămân înmărmurit în fața frumuseții tale… s-a vrut inițial o întrebare dar s-a întâmplat deja între timp…

Lasă un răspuns

