Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ca fapt divers

pe Iulie 21, 2009
  • luni nu e nici pe departe o zi anosta. mai ales noaptea!
  • mi-am regasit prietenii din copilarie, dupa o simpla cautare pe google. traiasca hi5 si netlog! (eu v-am spus ca au si partile lor bune, dar unii s-au incapatanat sa ma creada)
  • twitter e addictive. dar pe mine n-o sa ma prinda all that much (acuma mint)
  • noaptea-i tanara (sper ca n-am mai zis asta)
  • slow radio ruleaza in continuare
  • i love life
  • deci pot! jur! numai sa vreau
  • i heart ING, cu tot cu tanti aia blonda care vorbea mai mult decat mine
  • zilele astea o sa ma uit intens la Harry Potter (nu! asta nu inseamna ca renunt la all time favorite LOTR!!!)
  • mi-e dor si uneori doare
  • in aer se simte o briza de vacanta. de la racoarea de dimineata si salata de vinete, pana la garniturile de tren, puzderia de masini si mirosul de asfalt incins, toateeeeee imi aduc aminte de vacanta. si iar mi-e dor
  • tre’ sa fac upgrade la telefon. vreau unul cu sudoku si cu mult spatiu pentru mesaje. sugestii si reclamatii?
  • saptamana asta ajung, dupa ani si ani, la cinema. twice!
  • poate! dar numai poate, o sa ajung si la strand
  • o sa termin zilele astea articolul ala din draft care nu are decat titlu. sau poate chiar azi. ramane de vazut
  • deci mersi. mersi mult!
  • muza mea s-a intors, dar e cu toane. la fel si eu
  • i am happy sometimes
  • and lucky?
8 responses to “Ca fapt divers

  1. Imi place foarte mult stilul asta de insiruire aleatorie de ganduri si idei…
    Mi se pare ca este o stare ce te caracterizeaza si ce ti se si potriveste! :-)

  2. P.S. Poti! Cu siguranta poti si da, depinde doar de tine!
    Aici recunosc ca sunt putin subiectiva… :-)

  3. Smeagol Jr. spune:

    Haos, cu alte cuvinte! :D
    Si acum, intre noi fie vorba, toti suntem subiectivi. Din nastere! ;-)

  4. dAImon spune:

    luni noaptea am dormit ca un bebe. ceea ce le doresc tuturor :))

    slow radio sucks unless you’re with someone special. noah, sau is io defect ca insist cu jazz alternat cu metale turbate?

    si pe mine m-a surprins o tanti de la ING, care mi-a trimis SMS de pe numarul personal ca sa ma anunte ca mi-a venit cardul. how cool is that?

    sudoku pe telefon = ochelari devreme in viata. asta daca nu-i iei iPhone sau ceva cu ecran gigantic. tested.

    we are all happy .. sometimes :) cum facem sa ne sincronizam?

  5. Smeagol Jr. spune:

    Hehe, si eu as vrea sa dorm ca un bebe, dar acum nu e momentul!
    Slow Radio ruleaza pentru tine tot timpul, dar mai intr-o companie deosebita. Si nu, nu esti defect doar pentru ca ai alte preferinte muzicale (jazz-ul imi place si mie from time to time).
    Very cool, indeed! La care agentie ai fost?
    Ok, poate sudoku e optional (traiasca revistele de sudoku), dar musai sa aiba mult spatiu pentru mesaje.
    We should be happy more often. Vino la blogareala si poate rezolvam si problema sincronizarii.

  6. Ce zici de varianta cu strandul?! Ai putea sa mai bifezi ceva din lista ta, sambata! :-)))

  7. Smeagol Jr. spune:

    Sambata ma chefuiesc la cheful lu’ sora-mea. Dar o sa vina si ea ziua cu strandul! :D

  8. dAImon spune:

    am fo’ la agentia din Iuliu Maniu, una tanti blonda, aratoasa si draguta; ma aburea c-ar functiona si cu PayPal cardul euro26;

    spatiu pentru mesaje, pe telefon? there is never enough space for you wimmin :)

    cu blogareala ma mai gandesc.

Lasă un răspuns

