Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Wasted

pe Iulie 15, 2009

Ultimele zile au fost, paradoxal, si bune si rele in acelasi timp. Cu toate ca mi-am dat de buna voie si nesilita de nimeni ceasul biologic peste cap, mi s-a intors muza din concediu. Cu toate ca n-am mai stiut ce inseamna sa dormi bine, mi-am intrat, incet-incet in ritm. Cu toate ca vestile primite in ultimul timp n-au facut altceva decat sa ma enerveze, moralul mi l-a ridicat o tanti draguta de la ING.

Traisca Ekoland, cappuccino-ul lui Darius, combinatia de Don Caffe instant+zahar+coffee creamer,  cappuccino-ul de la McDonalds si skillurile mele de gatit.

De asemenea, discutiile din miez de noapte, Iri, Slow Radio, ocazionalele enigmatic encounters, micile surprize de (aproape) fiecare zi si sora-mea, care inca ma suporta si ma sustine.

Si totusi, trebuie sa imi revizuiesc programul.

Otherwise I’ll be completely wasted.

7 responses to “Wasted

  1. Horia spune:

    Inca nu stiu daca sa-ti multumesc pentru Slow Radio, sau sa ma retrag intr-o grota si sa rad cu pofta de mine insumi!

    Si eu am trecut printr-o dereglare totala a somnului – chiar lunga ea in sinea ei – si mi-a picat foarte bine :D

  2. Smeagol Jr. spune:

    Ai impresia ca iti scade reputatia daca asculti Slow Radio?

  3. Horia spune:

    … caci reputatia este cea mai de valoare posesie a mea.
    E doar ciudat postul acela de radio, in toate sensurile si cu toate conotatiile luate pe rand. Sunt ferm convins ca ti-am mai comunicat asta.

  4. Iri spune:

    a zis cumva cineva „dereglare de somn”?
    you can always call it a „lifestyle”.

  5. Smeagol Jr. spune:

    Asta e incurajare?

  6. crinutza spune:

    Ar fi bine sa nu, ca va iau de urechi pe amandoua! Maine poimaine picati late pe strada si nu stiti de ce! Sish!

Lasă un răspuns

