Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXXIV

pe Iulie 15, 2009

Ziua ce tocmai s-a incheiat nu a fost nici pe departe asa de grozava pe cat as fi crezut. Desi am inceput-o cat se poate de placut, desi am ras de la primele ore ale zilei, desi n-am dormit decat vreo 3 ore, desi in drum spre lucru fredonam in gand melodia lui Jason Mraz, Lucky, desi am avut parte de enigmatic encounter, desi am descoperit un motiv in plus sa raman fidela bancii ING, desi am avut o surpriza cand am ajuns acasa, desi mi-am incantat simturile cu ardei copti, nu, ziua de ieri n-a fost una buna.

Nu sunt prea entuziasmata nici in ceea ce priveste ziua de azi. Dintr-o data, parca nu mai am timp. Sper totusi ca jumatatea de cana de cafea care imi tine companie sa fie suficienta pentru a ma tine in forma cel putin inca vreo 2-3 ore. Interval de timp in care voi face ce stiu eu mai bine. Si cat pot de bine.

Ciudat, dar cele mai placute discutii le-am avut intotdeauna dupa miezul noptii. La fel cum, de cele mai multe ori, muza mea se intorcea acasa, parca mai draguta ca niciodata.

Ma gandeam acum, data fiind presiunea care ma inconjoara de cateva ore, ca ar fi potrivit sa schimb registrul muzical, lasand deoparte Slow Radio in favoarea playlistului dinamic de pe YouTube. Nu cred totusi ca ar fi cea mai inspirata mutare, pentru ca oricat de slow ar fi muzica de la radio, se potriveste de minune cu starea de spirit pe care o am, si ma face sa fiu o idee mai optimista decat de obicei (exceptie melodia anterioara, Diane, de la Therapy, care mi se pare sick din cale-afara).

Pana una alta, nu-mi ramane decat sa sper si sa visez. Noaptea-i tanara!

2 responses to “Dear Diary XXXIV

  1. Noaptea o fi ea tanara, dar tu imbatranesti, Dora.

  2. Smeagol Jr. spune:

    Vai, Horia, iti multumesc pentru incurajare. Foarte dragut din partea ta!

Lasă un răspuns

