Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Detest…

pe Iulie 14, 2009

Hai sa continui seria de „hate posts” cu inca unul, ca imi face o deosebita placere sa le scriu, din cate se pare.

Detest groaznic de mult cand cineva face o declaratie, apoi vine si o schimba, imi spune ca n-am inteles eu bine, apoi face alta declaratie, apoi iar vine si o schimba, si iar eu n-am inteles bine. Hai nu zau? Poate ca sunt eu un caz special, desi pot sa jur ca nu m-a facut mama asa de inchisa la minte, dar ceilalti?!

Increasing success by lowering expectations…

Life sucks!

7 responses to “Detest…

  1. Florin Puscas spune:

    Care a stins mai lumina pe aici? 8-O
    Life sucks… then you die!

  2. Fiecare cu ce-l doare: pe mine ma deranjeaza foarte tare cand fac ai mei clienti asa.

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Florin Ramanem la negru, m-am razgandit.
    @Horia Oh, dar eu am scris doar o mica parte. Si sunt convinsa ca nici la tine nu se rezuma la atat…

  4. IB spune:

    „Life Is A Lemon (And I Want My Money Back)”, Meat Loaf

  5. Smeagol Jr. spune:

    Ask for a tequila. ;-)

  6. Marian spune:

    hope dies last :))

  7. Smeagol Jr. spune:

    hope never dies, sweety. remember that!

Lasă un răspuns

