Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ma enerveaza…

pe Iulie 10, 2009

… faptul ca uneori imi fac planuri nerealiste, sub impulsul unor stari de moment usor influentabile de factori pe care prefer sa ii neg decat sa ii combat.

… faptul ca ma arunc de cele mai multe ori cu capul inainte, fara sa il folosesc in prealabil pentru calcularea unor eventuale pagube.

… faptul ca nu am safety net.

Nothing sweet about me!

11 responses to “Ma enerveaza…

  1. crinutza spune:

    auci… i guess it wasn’t what you wanted to hear…

  2. dAImon spune:

    not even bitter-sweet? :)

  3. IB spune:

    „safety net-ul” cred ca tine de destin …numai privilegiatii au asa ceva :(

  4. You’ll enjoy this in retrospect, so make the most of it now.

  5. Smeagol Jr. spune:

    @dAImon Just bitter, perhaps.
    @IB Eu sper sa nu. Si la clubul privilegiatilor cum pot adera?
    @Horia Yeah, I’m sure of that. Not!

  6. Irina spune:

    da??? tu vorbeşti??
    how about să dau 15 lei pe un concert de hardcore pişat la filthy Vaporu’, doar pentru că eram „prea busy” acasă şi frate-miu era pe-acolo? să stau 5 minute şi să plec?! şi să nu am tupeu să îmi cer banii înapoi? să mă împiedic ca Goofy în faţa unor punkeri „drunk as fuck” că nu am văzut nuş-ce-rahat-de-treaptă? şi să mă duc „triumfătoare” să mă plimb ampulea prin oraş la 1 noaptea?

    heheh… mi-e teamă că va tebui să îţi dau nişte lecţii despre „cum-să-fii-total-degeaba-şi-să-iei-cele-mai-proaste-decizii”. :)

  7. Smeagol Jr. spune:

    Clar soul-mates!

  8. limeonice spune:

    Ca să o iau punctual:

    – „planurile nerealiste” au fost catalistul unora dintre cele mai mari invenţii; n-ar trebui să te învinuieşti pentru imaginaţie şi impulsivitate (ca să-ţi fac o confesiune, eu le-am considerat întotdeauna calităţi)

    – safety-net e o sabie cu două tăişuri, poate că ar putea împiedica o coliziune cu betonul, dar sunt convins că ar împiedica în acelaşi timp trăiri cu intensitate echivalentă pe partea cealaltă (so is it really worth it?); apropos de alt comentariu – lets face it, destinul e pentru cei care nu vor să-şi asume responsabilitatea

    Dar, la cum te ştiu, o să-ţi revii. Just don’t take it too hard on yourself.

    Cheers!

  9. Smeagol Jr. spune:

    Nu ma asteptam la vreun alt raspuns din partea ta, optimist incurabil ce esti!

  10. crinutza spune:

    Doamne, Irenke, ce urat vorbesti :P

  11. Irina spune:

    @Crinutza: thanks! I try hard.

Lasă un răspuns

