Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Be my number two

pe Iulie 9, 2009

Deci zau ca nu pricep doleantele domnului de mai jos…

Wont you be my number two
Me and number one are through
There wont be too much to do
Just smile when I feel blue

And theres not much left of me
What you get is what you see
Is it worth the energy
I leave it up to you

And if you got something to say to me
Dont try to play your funny games on me
I know that its really not fair of me
But my hearts seen too much action

And every time I look at you
Youll be who I want you to
And Ill do what I can do
To make a dream or two come true
If youll be my
If you be my number two

4 responses to “Be my number two

  1. IB spune:

    Poate are cantece si pentru nr 3, 4… si imaginarul numar ‘i” :)

  2. Corina spune:

    Deci lui nu putem sa-i spunem „Fara numar, fara numar, fara numar!” :)

  3. Smeagol Jr. spune:

    @IB Si inca cateva numere…
    @Corina Nu, clar nu, stie exact despre cate numere va canta. :P

  4. […] texte. Scrieti un comentariu De cand cu Slow Radio, aud tot felul de melodii ale caror versuri ma pun pe ganduri. Ultima melodie cu versuri intortochiate care mi-a ajuns la urechi e cantata de […]

Lasă un răspuns

