Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Mi-e rău!

pe Iulie 8, 2009

Eu sunt o internaută web 2.0 desăvârşită: am cont pe aproape toate bălăriile de site-uri de socializare. Unele sunt păcate din tinereţe (a se citi Hi5, Neogen [deşi zău nu-mi aduc aminte cum m-am pricopsit cu ăsta!] şi Netlog), altele sunt mofturi de moment (Twitter, Facebook), iar restul sunt făcute @request (aka Xing si LinkedIn).

Nu stau eu toată ziua călare pe ele (ok, mai puţin Twitter), ci intru ocazional, când mai primesc vreo înştiinţare pe mail că mai ştiu eu ce jivină cu dumbstick vrea să mă adauge în lista de prieteni sau, mai rău, că mi-a trimit un mesaj.

În genere, în astfel de situaţii, procedura e simplă: lecturez mesajul (dacă nu e scris in greaca veche), după care purced spre profilul animalului, să văd cu ce (nu) l-a înzestrat mama natură. Norocul meu că nu le primesc prea des…

Azi a fost una din zilele cu ghinion, deci. Curat ghinion, mai ales când am văzut profilul specimenului. Deci să ne întelegem, de obicei sunt băieţi la pubertate sau dintre cei care abia au împlinit vârsta legală, motiv pentru care mă amuz copios când văd ce poze îşi expun sau ce debitează la autodescriere.

Azi, după cum spuneam, curat ghinion. Pentru că deşi mesajul era ok din punct de vedere gramatical, profilul mi-a întors stomacul pe dos, lăsându-mă cu o teribilă senzaţie de greaţă.

Trecem peste faptul că el caută dragostea pe Netlog, se uită la Noaptea erorilor (deşi „nu are timp” de teveu) şi chiar faptul că „bineînţeles”, doar la mare îşi poate petrece vacanţa ideală, dar individul se distrează cel mai bine „în baruri, la manele” (primul impuls că urmează să vomit). Mai mult, este şi cu 15 ani mai în vârstă decât mine (al doilea impuls), şi mai şi iasă iese cu cineva (al treilea).

Păi bine, bă, cercopitec cu juma de creier, tu nu te uiţi în oglindă înainte să-mi ceri „id-ul”? Şi nu mă refer doar la fizic (că nu mă dau în vânt chiar deloc după bărbaţii cu mutră de cocălar bazat care ştie să cânte la clape într-o formaţie de 3 lei şi genul de om care iasă iese cu doreii la colţul blocului să bea o bere), dar îţi spun sincer că atributele cu care te afişezi sunt aproape diametral opuse de ceea ce caut eu. Deşi sunt absolut sigură că te uiţi cu plăcere la filmele necomerciale şi ai ştii despre ce vorbesc când rostesc numele Amatorul.

Zici că lucrezi la Ministerul Justiţiei, dar eşti şomer. Interesantă combinaţie de cuvinte… mă gândesc că dădea corectitudinea afară din tine şi de-aia ai ajuns aşa.

Şi apropo, bine că ţi-ai pus poză cu maşina, şi numere de înmatriculare ce se văd cristal clear (ultimul impuls, fără finalizare din fericire). Nu de alta, dar să îmi upgradez cu cel putin +1 skillul de eagle eye când trec strada.

Iar ca o încheiere, dragul meu retarded moron (da, ştiu, redundantă exprimare, dar vreau să accentuez ideea), nu doar că nu mă interesezi, dar am şi prieten. Şi nu, nu mă tentează ideea de open-relationship.

14 responses to “Mi-e rău!

  1. Eu cele mai dragute experiente le am pe Skype.

    Acolo, pentru un oarescare motiv, sunt extrem de cautat. Nu exista ora sa treaca fara sa ma acosteze un sarman indian ( uneori ma mai baga si indiencele in seama ) si sa-mi ceara sa fac afaceri cu el sau sa.. stam si sa vorbim, ca-i trist si singur.

    Totusi, hi5 are un scop bine definit: poti intra oricand ai chef de ras. Si razi doar ca sa nu borasti pe sarmanul tau monitor care nu ti-a gresit cu nimic.

  2. crinutza spune:

    hehehhe…. io cred ca de fapt erai suparata pe altceva :P
    omul incerca si el … ca doar nu l-a durut mana sa scrie doua mesaje

  3. Doua mesaje!?

    Pai stai, ca asta denota seriozitate si perseverenta cum mai rar intalnesti.

    Eu zic ca, mai ales date fiind masina si varsta lui, ai putea sa te gandesti mai bine la sarmanul om. In plus, tu l-ai invitat prin poza-ti. :P

  4. Smeagol Jr. spune:

    @Horia Da, am observat si eu ca Skype-ul s-a transformat intr-un fel de messenger, frecvent utilizat, da, de indieni. Cat priveste „stimabilul”, hai sa nu…
    @Sora’mea Lasa, mi-a ajuns un mesaj, nu le fa tu doua!

  5. 300 'n some spune:

    nu prea inteleg faza cu „iasa”. Vreau sa cred ca e un inside joke sau ceva mult prea subtil pentru neinitiati… ar da rau cu restul articolului daca nu ar fi asa.

  6. Smeagol Jr. spune:

    My bad, mi-au scapat si regionalisme. Am corectat, mersi! :-)

  7. 300 'n some spune:

    Cu placere :) Chiar am crezut ca are un sens si nu ma prind eu xD

  8. Irina spune:

    Hi5 is dead, long live Facebook! :D
    Îţi dau io invitaţie păpuşe?!

  9. Danut spune:

    @ Irina
    Eu as zice mai frumos pepuse; macar daca tot ai gresit`o, greseste`o pana la capat. Cat despre subiectul postului : Asa cum iti faci patul, trebuie sa dormi in el. Atata timp cat faci parte din „comunitatea” hi5`istilor , a twiter`istilor, netlog`istilor ( si cred ca ai prins ideea ) trebuie sa fi pregatita de a primi astfel de mesaje. Nu inteleg de ce faci atata caz; wow a fost vorba de un manelist, wow a fost vorba de un mos-stramos, wow are o viziune materiala asupra vacantei lui. Sunt alte lucruri de care trebuie sa te ingrijesti nu de porcarii de genul.
    Ne-ai fi facut mai multa placere daca nu ai fi scris acest post sau macar daca ai fi un pic mai limitata in impartasirea sentimentelor cu ceilalti. Probabil unora dintre noi NU NE PREA PASA ( vreau să accentuez ideea doar )

    Sperand ca am lasat un gust amar imi dau la revedere.
    Tinem legatura

  10. Smeagol Jr. spune:

    Stimate domnule Danut, intai de toate ca pentru faptul ca nu mi-ai lasat o adresa de email valida, ar fi trebui sa iti sterg comentariu, dar sa spunem ca azi ma simt toleranta din cale-afara.
    In al doilea rand, „apartenenta” mea la comunitate nu implica si acordul meu spre a primi astfel de mesaje. Da, fac atata caz, pentru ca mi se pare ciudata asocierea manelelor cu filmele necomerciale. Nu merg impreuna si consider ca nu trebuie sa iti explic de ce.
    Iar in al treilea si ultimul rand, e blogul meu propriu si personal si pot scrie ce mi se nazare mie. Nu-ti place cum si ce scriu, esti liber sa pleci. Un cititor in minus inca nu m-a facut sa plang.
    Si nu, draga, nu mi-ai lasat un gust amar. Din cand in cand mai apar si oameni ca tine, sunt obisnuita. Pacat insa de orasul din care scrii, am multe amintiri placute acolo.
    Numai bine!

  11. Danut spune:

    Ma bucur ca ai raspuns cu o oarecare retinere de la un limbaj indecent.
    Nu vroiam sa iau apararea acelei persoane ci vroiam sa`ti atrag atentia la faptul ca ai exagerat din cale-afara cu limbajul din post. Puteai sa ne redai realitatea folosind si altfel de cuvinte mult mai agreate de neuronul meu si in egala masura de stomacul meu. Dovada sunt cuvintele pe care le`ai folosit chiar in raspunsul destinat mie.
    Cu speranta ca am mai redus din tensiunea dintre noi , iti urez good luck.
    Tinem legatura.

  12. Smeagol Jr. spune:

    Imi pare rau daca ti-am deranjat stomacul, desi recunosc faptul ca ma bucur. Acum intelegi si tu ce-am simtit eu in momentul respectiv.
    Cat priveste limbajul, mai mult ca sigur ca am intrecut masura, dar, dupa cum spuneam mai sus, imi permit.
    Multumesc de urari.
    Numai bine!

  13. Danut spune:

    ” Imi pare rau daca ti-am deranjat stomacul, desi recunosc faptul ca ma bucur. ”

    Ori iti pare rau ori te bucuri ? M`ai bagat in ceata rau de tot.


    ….

  14. Smeagol Jr. spune:

    Las-o asa. Ti-am raspuns pe fuga si am mancat niste cuvinte. Ideea era asa „imi pare rau daca ti-am deranjat stomacul, desi ma bucur intr-un fel, pentru ca asa iti dai seama ce am simtit eu la momentul respectiv”.

Lasă un răspuns

