Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Majoratul

pe Iunie 29, 2009

Deci s-a intamplat blogmeet-ul cu numarul 18, numar cu noroc, asta inseamna ca de ieri inainte suntem si noi in rand cu lumea, deci se cheama ca suntem majori. Ajunsam eu cu intarziere de o ora, din motive 100% subiective, gasind la fata locului nu mai putin de… aaa… in jur de 8 bloggeri, anume o Tomata, o Dojo, un Horia, un Richie, un Raka (cred), un Sirg si un Nuzzu care a ajuns la scurt timp dupa mine, deci in total iasa 7.  (blame the cocktails, daca l-am lasat pe afara din greseala pe Razvan)

Urmat-au apoi discutii despre WoW, care pe mine m-au plictisit teribil, noroc ca intre timp a mai venit lume, iar eu am putut sa fug de la locul accidentului. Asa am ajuns langa Cami, cu care, in limita timpului disponibil, am mai discutat una alta, asa, ca-ntre fete.

In tot acest timp si-a facut aparitia Ovi cel superb, caruia trebuie sa ii multumesc ca a convins-o si pe Corina sa intre in hora, adica sa vina la intalnire. Cu care Corina m-am adancit in discutii tot ca-ntre fete, moment in care am constatat ca nu sunt singura, Corina impartasind aceleasi obiceiuri de a se pierde in proprile-i scenarii si iluzii.

Ieri fiind a treia confruntare cu Horia, n-am mai reusit performanta de a-l face sa planga la competitia de privit in ochi, in parte si pentru ca domnul de langa mine (nu dau nume) nu ma lasa sa ma concentrez.

Stiu ca in acest interval a avut loc o partida de batut cuie, nu stiu cine a castigat, dar stiu ca la un moment dat Ovi cel superb a simtit nevoia sa isi intareasca convingerea ca el si numai el este cel mai superb din tot barul (si singurul? :P).

Jucat darts cu trei masculi, care nu m-au lasat sa castig, in mare pentru ca eu nu nimeream tinta, dar asta-i alta problema.

In alta ordine haotica de idei, l-am cunoscut pe numitul Petre Nicoara, care mi-a pus la indoiala sinceritatea in ceea ce priveste prezenta sa intr-unul din reader-ele mele (am 3!). Stiu sigur, draga domnule, ca am trecut anterior placerii de a te cunoaste, pe la tine prin ograda!

Anterior acestui episod, am avut grija sa ii transmit lui Richie cordialele mele urari in privinta postului cu saorma, a carui lectura s-a lasat cu salivat pe tastatura (vorba vine). Iar ca un facut, nu peste mult timp, Tomata a plecat Dojo in cautarea saormei, de unde s-au intors nu cu saorma, ci cu Cristi.

Dupa o lunga perioada de pauza, l-am revazut pe Adi, viitor mandru tatic.

Pasat mai departe cei doi pokeni pe care ii aveam in dotare lui Nuzzu si lui Dan, cu explicatii semi-vagi in privinta instructiunilor de folosire, dar se descurca ei, pentru ca sunt majori si vaccinati.

Seara din Irish s-a incheiat pentru cei mai multi pe la 8 jumate, cand s-au luat, cu catel, cu purcel, si au plecat la Sag (detalii la Petre, apropo, la multi ani!). Pentru mine s-a terminat doua ore mai tarziu (Raka knows best, si sa stii ca vreau sa vad robotelul ala cand e gata, ca nu degeaba am facut transferul valorilor dintr-un pachet de tigari in altul).

As mai vrea sa povestesc, dar memoria ma lasa, intrucat, fiindca, deoarece si pentru ca mintea mea a fost pusa pe stand by de, si anume, 3 Cuba Libre cum numai in Irish pot sa beau.

Zelist-ul a fost completat, dar nu stiu ce s-a ales de el. Poze mai deloc, Cristi nefiind, presupun, in the mood.

The End

13 responses to “Majoratul

  1. Richie spune:

    Ghici ce-am mancat eu azi pe la amiaza :D?

  2. Smeagol Jr. spune:

    Deci nu-i corect!

  3. Dojo spune:

    Saorma a fo’ misto, culmea. Si fara sobolani (sper). La cat de rar mananc din astea, e clar ca-i mare eveniment. Abia astept data viitoare ..

  4. Daca va mai intalniti fix cand sunt eu plecat din oras nu ma mai joc! :cry: :-(

  5. Corina spune:

    Si eu m-am bucurat sa aflu ca nu sunt singura… Pacat ca n-am avut discutia asta mai devreme :)

  6. Raka spune:

    Cum adica un raka (crezi) ? :)) am fo’ al doilea in irish, m-am si luat in gura cu una din chelnerite ca aia habar n-avea a avem rezervare :)) Noroc ca aparuse si Richie din „locul in care imparatul merge pe jos” si s-a elucidat misterul, nemaifiind patit sa fi fost primu’ la vreun meet ever. Mai ales cu juma de ora intarziere ;))

    Robotelu’ va fi gata (sper) pentru blogmeet-ul urmator, ocazie cu care vreau sa-l introduc in comunitate ca si mascota / guest star ;)) Cu toate ca nu tin neaparat sa-mi forjez plamanii pentru el ;) Sa vedem daca se tin de cuvand astia din Irish sa-mi puna pachetele bune deoparte, ca doar e criza si lor si-asa nu le trebuiesc alea goale :))

  7. Smeagol Jr. spune:

    @Dojo Data viitoare ma bag si eu
    @Florin Nu noi le programam. Blogmeetul e un fel de cutuma, deci ai obligatia sa o respecti! :))
    @Corina Mai bine mai tarziu, decat niciodata! Si oricum, o sa pun Sirbul pe tine sa te aduca la fiecare blogmeet :D
    @Raka Eh, acuma si tu, nu stii de gluma? Da-i bataie cu robotelul, ca n-am mai vazut unul de cand imi construiam singura unul, prin generala ;-)

  8. Sirg spune:

    Daca au fost discutii despre WoW eu le-am pierdut. De data asta nu am fost asa vorbaret si am plecat mai repede, ma bucur ca a fost fain.

  9. hehe, ce faina cronicuta. :)

  10. Sirg spune:

    @Raka – o mica provocare

    http://www.igu.ro/latrecut/?p=613

    l-am facut la 12 ani.. deci tu trebuie sa faci unul mai mare. Mainile si picioarele sunt mobile.

  11. Raka spune:

    iti accept provocarea cu stoicism :D sper sa pot sa fac rost de „materia prima” necesara pana la urmatoru’ blogmeet :D

  12. Petre spune:

    ce sceptic e petrenicoara asta!

  13. Smeagol Jr. spune:

    pai, sa stii, domnule, asa ceva n-am pomenit!

Lasă un răspuns

