Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ce nu se spune

pe Iunie 27, 2009

Nu stiu, zau, cum ai reusit! Si nici macar nu-mi erai antipatic, cum mi se intampla de obicei. Adevarul este ca dintotdeauna ai fost un dragut (desi nu esti singurul). La fel cum ai stiut sa te faci placut cam de toata lumea. Bine, eu te-am cam ignorat la inceput, desi cred ca si reciproca e(ra) valabila.

Clar deci ca acum lucrurile nu mai stau deloc asa. Din punctul meu de vedere. Asa dintr-o data nu mai pot sa-mi dezlipesc ochii de tine. Pot sa-mi dau eu cate palme vreau ca tot nu-mi revin. Din soc. De ce tocmai tu? Serios ca nu (ma) inteleg.

Nici acum nu-mi vine sa cred, desi a trecut o buna bucata de timp de cand tot la tine ma gandesc. Mi-am format in timpul asta si cateva impresii despre tine.

Ce mi-a sarit in ochi de prima oara (era cam imposibil sa nu) a fost faptul ca stii sa iti alegi tricourile (da, la pectoralii si la bratele tale m-am uitat prima oara). Nu rade!

Apoi am observat ca ai un zambet foarte simpatic. Am si o scuza pentru asta: il afisezi cam rar.  Hai recunoaste!

Destept esti. Asta se vede cu ochiul liber.

Si mai am impresia ca saruti foarte misto. Si o sa continui sa am impresia asta pana la proba contrarie (pe care sper sa nu o primesc vreodata).

Si ma opresc aici, ca deja am spus prea multe.

Subiectiva? Categoric. Superficiala? Absolut. Dar sunt ok si tu stii asta. Sau poate ca nu.

Lasă un răspuns

