Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

XXIII (partea a doua)

pe Iunie 6, 2009

E deja al doilea an consecutiv cand ziua mea de nastere nu prea face altceva decat sa ma deprime. Desi motivele sunt intr-o oarecare masura diferite, ele converg totusi spre acelasi sentiment: tristete.

Teoretic, ar trebui sa simt probabil orice altceva afara de asta. Dar eu ma incapatanez sa caut alte si alte motive pentru care sa ma simt asa, pentru ca, spun eu, o cam merit.

„I’m getting old” imi repet de aseara. Nici nu m-as fi gandit la asta cu un an in urma. Si nu pentru ca nu as fi adaugat inca un an la varsta, ci pentru ca… nu erau atatea elemente in minus atunci.

Nici acum cateva zile 23 nu mi se parea un numar atat de tragic, dar azi… Azi am mai tras o data linie (desi in mod normal asta se face la final de an) si am constatat (pentru a cata oara?) ca nu sunt multumita deloc de mine.

Refuz sa cred ca, la nivel teoretic cel putin, pot fi considerata un om in toata firea, un adult, cu toate responsabilitatile pe care le presupune acest statut. Mi-e greu sa recunosc, chiar si fata de mine, ca fug de responsabilitati cat pot de tare. Nu-mi face nicio placere sa le simt in spate, cu toate ca sunt foarte mandra atunci cand mai primesc una. Si asta pentru ca, in mintea mea, o responsabilitate este o dovara de maturitate, iar cel care o primeste, in cazul asta eu, are unele competente care-i permit sa-i faca fata. Partea proasta este ca, daca intr-adevar am acele competente, am un sistem de management al lor extrem de defectuos, care ma face sa cred ca de fapt… nu le am!

Stau destul de prost la capitolul incredere de sine, desi, culmea, tot in mine imi pun si cele mai multe sperante cand vine vorba de a duce la bun sfarsit o treaba pe care, in prima instanta, o vedeam de nerezolvat prin forte proprii.

Odata cu inaintarea in varsta cresc si asteptarile celor din jur. Presupun ca asta inseamna niste responsabilitati in plus si pe care eu, evident, incerc sa le evit.  Asta desi, la un moment dat, tot va trebui sa mi le asum. Fie ele mari sau mici, am senzatia ca n-o sa ma pot ridica la nivelul lor.

Iar ca si cand n-ar fi de ajuns…

I’m lonely. Even though I’m surrounded by friends and family. Even though I am probably not supposed to feel this way. There’s something missing. And I’m not talking about the one who left some time ago without hope of returning. Not even the one who left me again seeking something I could not offer. I’m lonely. I have always been this way.

Si ca tabloul sa fie complet, ascult numai piese de inima albastra, care sa-mi alimenteze starea. Si imi place. Sunt o masochista!

6 responses to “XXIII (partea a doua)

  1. Sirg spune:

    Crede-ma, sentimentul de care zici nu trece… la 29 de ani imi pun uneori aceleasi probleme.
    Parerea mea e ca nu exista o „reteta” sau un „to-do list” ca sa fi adult. Daca esti inca un copil cu varsta de adult, nu poti sa fi „ca oamenii mari”. Iar tu arati a copil oricum ;))

    La Multi Ani

  2. XTina spune:

    LAaaa MUuuulti Aaaaani! Fredonat si ritmat, pentru a contracara putin piesele alea de inima albastra…:)

  3. Richie spune:

    Cunosc prea bine starea :) Mult prea bine. La tine a venit prea devreme, eu la 23 de ani nu ma gandeam la astea. Mai ai timp pana sa devina cu adevarat grav asa ca nu-ti mai fa griji inutile iesi din depresie si canta I will survive…sau orice. Girls just wanna have fun…ar fi alta alegere. Sa mergi la vot si stampileaza-i pe toti, asta ar fi fun. :))

  4. Smeagol Jr. spune:

    @Sirg: am s-o iau ca pe un compliment :P
    @XTine: mersi >:D<
    @Richie: am incercat cu melodiile care ma binedispun de obicei, dar n-a functionat! :-( (ps: nu m-am dus la vot)
    @Marina: cu dedicatie, nu?

  5. Marian spune:

    cu de toate ;))

Lasă un răspuns

