Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Vine ploaia…

pe Iunie 4, 2009

Vine o vreme in viata unui om cand pleaca de acasa complet nepregatit pentru ceea ce il asteapta. Iar cand el nu are nici cea mai vaga ideea asupra lucrurilor care se avanta asupra lui, e cam de rau…

Ma trezesc acum doua zile la o ora matinala, care este 6, cu gand sa vin la lucru cu expresul de si 25. Trezit si imbracat. Facut in graba doua sandvisuri, pregatit Tinkerbell de drum. Din motive obscure si tampite, nu plec de-acasa la si 15 minute, sa ajung mai repede cu 7 minute (la ce sa stau, oricum, atata timp in statie?), ci la si 20. Teoretic, timp arhi suficient pentru a ajunge in statie (2 minute fac pana acolo). Practic, la si 20 Expresul imi pleaca din statie…

Cu o caruta de nervi pe creier, hotarasc sa nu abandonez cursa, desi  ploua destul de enervant. Asa ca imi deplasez suavul trup catre cealalta statie (cu gandul sa nu pierd timpul intr-un singur loc). Fumez o tigara si, la vreo 3 minute peste ora la care trebuia sa vina (adica si 47), ajunge si expresul. Nici n-am urcat bine, ca am si dat peste un specimen care se raspandeste cu repeziciune. Nu stiu cum sa il numesc, chiar nu-mi vine un termen acum. Ideea este ca el, tipul de om pe la 25 de ani, mancat bine, se propteste in autobuz pe primul loc, lasandu-l pe ala de la geam gol, dar inaccesibil. Si ma adresez lui: „nu te supara, e liber locul de langa?”. Idiotul se uita la mine tamp, dupa care ma razgandesc si caut din priviri alt loc.  Un astfel de comportament am observat si in cazul pensionarilor, dar nu se limiteaza la ei. Ce-aveti fratilor, sunt pernele mai moi (in caz ca sunt) pe scaunele alea?!

In alta ordine de idei, ieri am facut baie. Bine, baie fac de doua ori pe saptamana, dus zilnic, dar baie torentiala n-am facut decat ieri. Fara voia mea. Plec de la lucru, cu gand sa ma intalnesc cu sora-mea, sa mai schimbam impresii. Pe drum, incep sa cada doi-trei stropi de apa. Imi zic „eh, ploaie de vara, nu tine mult!”, desi deasupra mea se ingramadisera nori mai ceva ca deasupra lui Mount Doom.  Prin urmare, am intetit pasul, sa ajung cat mai curand la destinatie. Vezi sa nu! Din Maria si pana in centru  – atat a fost nevoie pentru ca eu sa fiu uda, in cel mai profund sens al cuvantului, din cap pana-n picioare! Evident, n-am mai mers la niciun suc, ci am marit viteza (si cat puteam, la o adica, cu Tinkerbell in spate, cu blugii uzi si mai grei cu juma’ de kil) si directia acasa.

Am constata cu aceasta ocazie ca: 1. fie am probleme cu masina de spalat sau 2. fie pun prea mult detergent, intrucat, in repetate randuri, m-am trezit in genunchi cu nici mai mult, nici mai putin de o linie sanatoasa de spuma.

In consecinta, am ajuns acasa mai uda ca niciodata. Blugi, pantaloni si geaca temporar impracticabili. Tinkerbell este imuna intr-o proportie destul de mare la water spells, pentru ca poate e prea devreme sa spun ca e 100% waterproof.

Am rezistat si eu, a rezistat si ea, dar nu mai vreau sa vad ploaie pentru urmatoarele 7 zile!

Aaa, clar ca imediat ce-am ajuns acasa s-a oprit si ploaia. Ca asa e-n tenis!

Si inca o chestie: ploaia- vreme de betie, facut copii si numarat bani. Da?

6 responses to “Vine ploaia…

  1. Raka spune:

    Una si cu una fac doua :)) Complet de-acord cu viziunea ta din ultimu’ rand despre ploaie :) Ala cu betia, copiii si banii :)) Ma rog, mai mut copiii si banii ;)

    Cu toate astea, toata lumea se-ncadreaza in legile lu’ Murphy :)) Ca atare, ce incepe prost se termina de obicei si mai prost. Vezi autobuzu’, vezi „magnifica si glorioasa” vreme de saptamana asta ;)) Era oarecum previzibila chestia cu ihtiatu’ de autobuz, ca astia de mult is specie majoritara in sectoru’ de transport in comun :)) De-asta prefer sa stau in picioare sau sa merg pe jos, in loc sa imi ard materia cenusie degeaba cu „power userii” de RATT ;)

    Legat de vreme… “eh, ploaie de vara, nu tine mult!” … cred c-o fost mai mult decat suficienta apa celesta in ultimele 7 zile ;) si se pare ca numaratoarea continua si astazi. Da’ oricum, un pic de ploaie n-a omorat inca pe nimeni, ca noi suntem in Timisoara, nu in Bucuresti :> Partea cu udatu’ de care ziceai tu, mai sus aici, asa ma face sa ma mance-n deste sa scriu minuni, doara stim cu totii cum sta treaba la fete la capitolu’ hidrologie :))

    Printre altele, felicitari pentru jucaria cu water resistance :)) Daca stii tastaturi cu earth resistance sau immune to physical attacks, da-mi si mie de stire, ca eu caut inlocuitor la perifericele mele ex-competitionale, si se impune sa fie „shock-proof” :))

  2. Corina spune:

    Mie imi place sa ma ploua.. :) Numai sa nu fie frig. Daca-i cald, n-am nimic impotriva.

    P.S: Si eu am patit o chestie asemanatoare cu masina de spalat.. in cazul meu cred ca am pus prea mult detergent …

  3. Şi pe noi ne-a prins zilele trecute de ne-a rupt din staţie până acasă (vreo 2-300 de metri). Mă gîndeam numai la telefoanele din buzunare care se udaseră. Dacă mai eram şi cu leptoapa după mine cred că mă apucau isteriile. :D

  4. Cip spune:

    Am avut si eu probleme d-astea cu masina de spalat si s-au rezolvat dupa ce m-am obisnuit sa nu mai fiu Hagi Tudose, si sa indes in ea cat mai multe haine. M-a sfatuit si pe mine cineva, care era langa mine cand m-a plouat asa de tare incat… spuma… si mi-a spus ca, daca indes hainele in masina pana la refuz, ele nu mai „fac cadere” cum trebuie, tamburul rotativ al masinii de spalat isi pierde functia pentru care a fost conceput, si astfel, hainele nici nu se spala bine, nici nu se clatesc bine. Daca folosesti balsam de rufe, acesta se pune neaparat diluat dinainte, la doza recomandata, si nicidecum in cantitate mare.

    Acu’, o fi una (sau niciuna) din 3 (overload, overquantity, malfucntion), nu stiu care… dar incearca sa vezi si tu prin eliminare, ce ar putea fi. Succes!

  5. Smeagol Jr. spune:

    @Raka: mi-a placut faza cu „power userii de RATT” =))
    Din pacate, nu am cunostinte de periferice shock proof. Singurul dispozitiv rezistent la astfel de brutalitati pe care il stiu este dragul meu Nokia 1110, care inca functioneaza brici dupa nenumarate contacte cu gresia, cimentul, asfaltul si peretii. :D

    @Corina: si mie imi place ploaia, cu conditia sa stau in casa. :D

    @Guita: Eu am fost un car de nervi! Cu toate ca telefonul era in buzunarul de la blugi, tot mi l-a facut ciuciulete si pe el. Chiar si asa, ud cum era, tot am vorbit la el vreo 10 minute, prin ploaie. ;-)

    @Cip: mie in general imi „scapa” putin mai mult detergent decat ar trebui. Overloaded niciodata, ca nu mi le spala cum trebuie :D

  6. Sirg spune:

    Specimenul care ocupa 2 locuri in autobuz/tramvai l-am intalnit si eu. Cu aceeasi privire tampa dupa intrebarea – e liber? Odata mi-a zis – dar ce, nu sunt alte locuri libere in autobuz?

    Legat de ploaie – eu de regula plimb o umbrela telescopica in vremurile in care ploaia e un lucru cat de cat probabil.

Lasă un răspuns

