Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXXII

pe Mai 28, 2009

Am deja 2 saptamani de salsa si sunt foarte fericita. Ma felicit pentru faptul ca macar aici sunt constanta si ii multumesc lui Tibi ca mi-a recomandat cursul.

Ciudat, dar oricat as fi de obosita, tot gasesc suficienta energie pentru a merge la curs. Iar dupa ce plec de acolo parca am mai multa energie si, in plus, am o incredibila stare de bine.  Si cred ca o sa schimb ziua (sau zilele) de iesit in club, cu una din mijlocul saptamani (si vineri, eventual). Iar cu toate ca prima oara cand am fost la o seara salsa nu stiam decat pasii de baza, m-am simtit foarte bine si parca nu-mi venea sa stau locului (Vali stie). Oricum, dupa ultimele figuri pe care le-am invatat saptamana asta, cu atat mai mult nu o sa stau pe tusa data viitoare (Ramo inca ramane idolul meu!).

In alta ordine (haotica) de idei, am reusit ieri, dupa o luuuuunga perioada de timp, sa ma uit la un episod din Ally McBeal. Ca vorba aia, nu degeaba mi-am dat jos de pe torrent toate sezoanele! Astept ziua in care n-o sa imi propun un maraton de LOTR, ci unul de Ally McBeal. Cu multe pungi de chipsuri si popcorn si o sticla de Nestea langa mine.

Am fost in teambuilding, acum doua saptamani. Iureeees, cum spunea colega mea, Carmen.  Deci in viata vietilor mele nu mai joc Bozo, manca-l-ar boalilii de joc, ca m-am dus sa dorm dup-aia nu tocmai pe propriile-mi picioare. Exceptand deci acest incident nu tocmai placut, restul a decurs foarte frumos. Inclusiv tura de urcat pe munte, pe traseu nemarcat, prin balarii si pe pante abrupte, chiar daca in momentele alea injuram de toti sfintii aproape tot, de la pseudo-traseu pana la frunzele si praful care imi intrau in papuci.

Mi-am dat seama recent ca daca imi pun in cap ceva, exact aia fac si, de cele mai multe ori, cu rezultatele scontate. Partea proasta e ca nu mi se intampla asta prea des. In fine…

Mersi, Iri, pentru scurta, dar concentrata noastra discutie de saptamana trecuta. Mi-am schimbat prioritatile si parca se simte asta. Sunt o idee mai linistita si ma pot concentra mai mult asupra altor chestiuni importante. Si sper ca rezultatele sa apara cat de curand, pentru ca zau depun un efort ceva mai sustinut in privinta asta!

In rest, ma asteapta multe filme faine de vazut, multe carti dragi mie de citit, multe plimbari pline de discutii mai mult sau mai putin filozofice, cate un cappuccino din cand in cand si multa salsa!

Obsesii muzicale mai am. Dar nu se manifesta printr-o singura melodie. Sunt mai multe, dar mai putin intense.

Nu ma lungesc acum prea mult (in caz ca n-am facut-o deja). Revin cat de curand cu alte balarii (cuvantul meu preferat din ultimul timp), ca deja nu mai am loc pe telefon pentru toate ciornele, si incep sa imi pierd fituicile pe care mi-am notat diverse idei.

One response to “Dear Diary XXXII

  1. Nu-ti merge chiar asa de rau :)

Lasă un răspuns

