Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Help

pe Mai 26, 2009

Am nevoie de un tutorial pentru facebook. Nu rade, colega, ca eu vorbesc serios. O data in viata! :))

2 responses to “Help

  1. LeneBarbie spune:

    se rezolva, colega, promit sa ma ocup eu insami de remedierea acestei situatii, insa de preferinta peste vreo luna cand voi avea mintea limpede si voi fi licentiata :D
    dar ai reusit sa’mi citesti totusi mesajul? daca da, atunci inseamna ca esti pe calea cea dreapta!

  2. Smeagol Jr. spune:

    Da, am reusit. Dar cam atat. Am mai invatat cum sa pun status. Mai e ceva ce eu nu stiu? :D

Lasă un răspuns

