Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

„I think this is the beginning of a beautiful friendship”

pe Mai 16, 2009

Nici nu stiu cata legatura o sa aiba continutul cu titlul, dar te mai uiti? Probabil ca da, dar nu conteaza.

Asadar. Sunt unele chestii care ma confuzeaza (exista termenul asta, sau pot sa-l brevetez?), chestii pe care, daca stau mai bine sa ma gandesc, le provoc singura. Cum asa? Eh, e simplu. Vine o vreme cand gandesti cu orice, mai putin cu capul. Cam asa si la mine. Dar nici asta nu conteaza.

Daca ma mai aud o data spunand ca eu duc o viata plicticoasa, o sa-mi dau doua palme (sora-mea, abtine-te, please). La figurat, bineinteles.  Si cat plangeam eu dupa anii de liceu (dar nu din acelasi motiv ca majoritatea), cand timpul trecea, iar eu eram implicata in fel si fel de chestii care imi pulsau adrenalina in sange (nu, nu e vorba de bungee jumping). Iaca istoria cum se repeta, dar intr-o alta forma.

Dar am intrat deja pe aratura si n-am spus nimic din ce aveam de gand (oricum, asa fac de obicei).

Toata lumea stie (si daca n-ai aflat inca, nu e timpul pierdut) ca eu vorbesc mult. Ma exprim mult si colorat, inclusiv cu mainile; iar daca n-am cu cine, vorbesc si singura, mai ales in scris (pesemne, sunt obositoare foarte, iar jurnalul meu n-are cum sa se planga de asta).

Desi nu pare la prima vedere, sunt dependenta de oameni. Oameni cu care sa ma adancesc in discutii filozofice, antrenante, banale, colorate (am o obsesie cu termenul asta). Oameni cu care sa interactionez, cu care sa fac schimb de idei, sa plang (mai rar), sa rad (desi aici e optionala prezenta lor, subsemnata e autosuficienta).

De aici si marea problema. Pentru ca ma arunc cu capul inainte, si am tendinta sa imi dezleg limba in fata oricui. In anumite limite, bineinteles. Nu mi-e greu sa intru in vorba cu lumea, indiferent de context. Si totusi… uneori mi-ar place sa fiu ma rezervata. Chestia asta m-ar scuti de multe batai de cap.

In fapt, care-i problema mea acum? Ca nu stiu sa imi stabilesc anumite limite, dar mai ales sa le respect. Da, stiu, rules are made to be broken, dar cu exceptii. Si limitele astea ar trebui sa se incadreze la exceptii.

Imi vine sa spun totul acum, dar ma abtin. Nu ar face bine la sanatatea mea mintala (si asa subreda).

  • Cunosti pe cineva. Things are working out great. But still, there’s something missing. (trully, I think you’re adorable)
  • Mai cunosti pe cineva, care are acel something, dar are probleme serioase la alte capitole esentiale. (I believe I hate you sometimes for this)
  • Si mai apare cineva. Mai nimic in comun, doar putin tupeu din partea lui. Si nu are nici din-aia, nici din ailalta.  (ah, speachless, because it was a waste of my time)
  • Si mai e cineva, popping out of nowhere, looking for cheap talk, who is also wasting my time. (nu stiu, zau, de ce mai vorbesc cu tine)
  • Cineva din categoria „you can look, but you cannot touch”. (friendly fellow, though)
  • And finally, someone special, I suppose. (untouchable si unreachable la prima vedere)

There! I said it! Iar daca ma uit mai atent, seamana cu niste categorii, in care putem intra cu totii pana la urma. Dar asta-i prea putin important acum.

Asadar, am o problema cu ei. Cum sa le spui fiecaruia in parte cum vezi tu lucrurile, fara ca ei sa se simta, dupa caz, prea lezati sau prea maguliti de atentie?

ps: haha, am idei acum pentru inca doua (cel putin!) articole asemanatoare. Ramane de vazut daca si pentru ele o sa ma screm la fel de mult in cautarea cuvintelor potrivite, cum s-a intamplat cu asta.

4 responses to “„I think this is the beginning of a beautiful friendship”

  1. Sirg spune:

    Stii, e o replica de agatat, „putem fi doar prieteni ;)”?

    legat de nevoia de oameni.. tu esti gemeni, nu-i asa?

  2. maia spune:

    wow!!!! 80% din cum te descrii tu este o oglinda pentru mine :) incredibil dar adevarat!! si cu adevarat socant! dar imi place. sper sa mai apuc sa intru la tine pe blog. mare deosebire insa, nu prea scriu, mai ales pt public dar cand scriu prietenilor… mi-e mila de ei pt cate verzi si uscate trebuie sa citeasca :)

    oricum mai stiu pe cineva asemenea… o persoana f apropiata, tot gemeni, care inainte de a o cunoaste nu prea avea darul vorbirii.. dupa cativa ani nu avem loc unul de altul pentru a ne exprima ideile :D

    curiozitate: care e ziua si luna nasterii?

    success la tot ce faci si zici!
    ;)

Lasă un răspuns

