Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXXI

pe Mai 14, 2009

Cu punctulete:

  • am inceput sa iau lectii de salsa, iar aseara mi-am afisat bruma de cunostinte in club. Am declarat-o pe Ramo  idolul meu la dans (Vali stie);
  • e  fain sa incepi ziua zambind, chiar daca te-ai trezit cu noaptea-n cap;
  • azi gatesc. Pe bune, sora-mea!
  • pentru azi am planuri mari. Foarte mari! Dar inca nu stiu exact care sunt alea;
  • am racit, la naiba! Sper sa-mi treaca pana la ziua mea;
  • am citit astazi niste chestii care m-au facut sa exclam cu voce tare „Nu creeeeeeeed!”. I mean, c’mon people, cum poti sa afirmi o chestie si sa actionezi exact pe dos? La mine se mai accepta, dar de la unii aveam pretentii… not!
  • let my fingers feel your smooth and hard… keys! (nu va ganditi la prostii, vorbeam cu Tinkerbell)
  • back to work now. BBL!
  • UPDATE: si cand ai viteza mare de download e si mai fain!
Lasă un răspuns

