Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Curatenie de primavara-vara

pe Mai 13, 2009

Am vrut sa testez cat mai multe browsere. Si cum IE nu-mi place de fel, folosesc constant Firefox. Dar cum Firefox nu imi este suficient, am descarcat si Opera (pe care o folosesc si acum). Curiozitatea mea nu avea margini, asa ca am incercat si Safari si Chrome. N-am mers mai departe, ca sa nu pun prea mult presiune pe Tinkerbell.

Pe langa asta, am mai instalat si diverse balarii de care nu aveam neaparat nevoie, dar de care eram la fel, curioasa, care-i treaba cu ele.

Toate pana azi. Cand am constatat ca unele sunt mancatoare de resurse, fie ca le folosesc, fie ca nu. N-am nevoie de Google Updates, Chrome imi ingheata toate celelalte aplicatii daca il tin deschis cu mai multe taburi, iar Safari nu prea-mi vine sa-l folosesc.

Imi place Firefox de cand l-am descoperit prima oara, iar Opera se poarta decent in cele mai multe cazuri si e mult mai stabil decat restul. Prin urmare, afara cu celelalte!

M-am mai descotorosit de trial-ul de la ACDSee, de DivX player si alte aplicatii fara de care sunt sigur ca pot dormila fel de bine noaptea, daca nu chiar mai bine.

In alta ordine de idei, sunt curioasa de Linux. As vrea sa il incerc. Desi stiu ca nu e cel mai user friendly OS din lume…

One response to “Curatenie de primavara-vara

  1. Vali spune:

    Imi place atitudinea :D Adevarul e ca pe un calculator cu windows se aduna in mod constant atatea programele si programutze ca ti-e greu sa le urmaresti. La un prapadit de messenger se instaleaza inca 3 toolbar-uri si 7 plugin-uri, 2 pentru internet explorer, s.a.m.d. … Well …
    Faststone Image Viewer (http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm) e un inlocuitor bun pentru ACDSee. Consuma considerabil mai putina memorie si se misca rapid.
    Video player-ul cel mai performant care l-am rulat vreodata pe orice sistem e MPlayer. Stie sa deschida orice format fara nici un codec si merge si pe vechiul meu 486 cu 32 de rami. Singurul minus e ca n-are UI si trebuie fie sa-l lansezi din consola fie sa-l asociezi direct cu fisierele video.
    Recomand linux :D desi e inca un copilas din p.d.v. al programelor available. Am totusi certitudinea (sau cel putin convingerea) ca in urmatorii 5 ani vor fi inlocuite si restul aplicatiilor care ne lipsesc cu atata indarjire (gama Adobe in special). And them the penguins will take over the world :D

    Cu bine,
    (vezi mai sus)

Lasă un răspuns

