Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

One of these days…

pe Mai 12, 2009

Prima zi, a doua zi, a treia, a cincea, a zecea… toate sunt la fel. Toate se muleaza pe acelasi tipar ponosit si prafuit. Nimic nou, nicio adiere, niciun suflu nou, nimic care ma poate scoate din marea de iluzii in care ma scald cu atata naivitate.  Nici nu mai e nevoie sa ma privesc in oglinda, pentru a vedea ca sirul lung de vise cladite pe nisip mi-a lasat deja semne. Stop! Stop! Stop!

Nu, clar, asta nu e cel mai potrivit mod de a trece prin viata. Nu e nici macar apropiat. Tocmai din acest motiv…

… astept acea zi in care n-o sa-mi las ideile sa se amestece intre ele;
… astept acea zi in care o sa stiu sa fac diferenta intre DA de NU;
… astept acea zi in care amiaza n-o sa ma prinda cu un zambet fals pe fata;
… astept acea zi in care degetele vor alerga neobosite pe tastatura;
… astept acea zi in care n-o sa aman sa-i scriu dragului meu jurnal tot ce ma macina;
… astept acea zi in care o sa spun „asa nu se mai poate, de acum incolo facem altfel”;
… astept acea zi in care voi fi in stare sa spun lucrurilor pe nume, fara teama ca am folosit poate cuvinte „nepotrivite”;
… astept acea zi in care voi avea curaj;
… astept acea zi in care…

Problema este ca nu stiu cand va veni acea zi. Iar eu nu (mai) am rabdare…

I wish I had the courage to admit it. I’m tired. For once, I want to…

4 responses to “One of these days…

  1. :( Nu esti singura. Totul parca e la indigo si parca viata trece pe langa noi. Nici macar nu stiu pe cine sau pe ce sa dau vina… Dar totusi cred ca criza e de vina.

  2. Smeagol Jr. spune:

    Eu stiu pe cine sa dau vina. Dar, dupa cum spuneam, nu vreau sa recunosc. :(

  3. IB spune:

    what would Tyler Durden do?

Lasă un răspuns

