Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Tinkerbell + Puci = Love

pe Mai 7, 2009

Sau mai bine zis Puci o iubeste tare mult pe Tinkerbell, iar ea nu are nimic impotriva. Numai eu am…

De cand am luat-o pe Tinkerbell, am stiut ca e ceva deosebit la ea. Si chiar asa si este. In aproape trei luni de cand suntem impreuna, am fost aproape de nedespartit si mi-a fost alaturi atat in vremurile bune (continuare ar fi „…si demult apuse”), cat si in vremuri mai putin bune.

Se pare insa ca Tinkerbell nu este numai my precious, ci si a lui Puci, care, de la un timp incoace, de cum o vede, cum incepe sa toarca si sa se dea pe langa ea. Nici nu mai tin minte de cate ori l-am surprins cocotat pe tastatura, mangaindu-i ecranul. Ba mai mult, profita de orice moment de-al meu de neatentie pentru a sta cu ea… pe ea (!), si cu greu reusesc sa il dau deoparte, pentru a-mi vedea linistita de ale mele.

Din pacate, acest lucru nu se intampla doar cand am treaba cu ea in sufragerie, ci si cand ma retrag in vastele-mi apartamente (aka camera mea) pentru a viziona diverse sau a scrie ceva ce nu necesita internet. Si fie ca stau la birou, fie ca sunt plasata strategic in motul patului, el tot dupa ea umbla.

Partea ciudata e ca Tinkerbell nu poate spune NU…

img_0794_m1

picture-030_m1

6 responses to “Tinkerbell + Puci = Love

  1. lorrena spune:

    Nu poate spune nu intr-adevar, dar tu poti inteleg cand este NU.

  2. Corina spune:

    I’m a dedicated dog person, dar pisoiul tau e chiar frumos :) Si nici Dee Dee nu se lasa mai prejos ;)

  3. Smeagol Jr. spune:

    Dee Dee nu mai e pe desktop de ceva vreme. Sunt cam instabila cand vine vorba de wallpaper. :D

  4. Pe mine ma distreaza ca laptopurile poarta nume. Adica si tu si Adelina le-ati dat nume feminine. :P
    Ma gandesc serios cum mi l-as boteza si eu pe al meu daca as avea unul. ;)) Probabil tot ceva nume de fata.

    Eu mi-am botezat bicicleta si masina cred ca nu isi mai schimba apelativul din micuta Polo. ;))

  5. IB spune:

    Cred ca Puci cauta mouse-ul ascuns …

  6. […] sub nasul meu, iar Tinkerbell si-a reluat locul de drept pe biroul MEU, Puci nu s-a putut abtine sa o lase in pace, astfel ca a continuat sa o urmareasca […]

Lasă un răspuns

