Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intr-o joi

pe Mai 1, 2009

Adica ieri. Alergam dupa iluzii. Dar nu dintre cele optice, pentru ca nu am halucinatii, iar vederea mi-e inca agera. Si asa de tare am alergat, incat ma dureau ochii cand am ajuns acasa. Da, am fost trista pe tot parcursul acestui maraton, dar la finalul lui tot am zambit, chiar daca nu l-am castigat.

3 responses to “Intr-o joi

  1. Marian spune:

    Am nevoie de numarul tau de telefon. Mi-l poti trimite pe adresa de email.

  2. Corina spune:

    Eu cred ca ma specializez in sportul asta. Deja fac performanta … as putea participa si la Olimpiade :) Ma-ntreb numai cine castiga, cel care se opreste primul sau cel care alearga la nesfarsit? ;)

  3. Smeagol Jr. spune:

    Raspunsul e undeva la mijloc. Uneori cred ca e bine sa iei o pauza, sa-ti tragi rasuflarea, dupa care o iei iar din loc!

Lasă un răspuns

