Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intalnirea bloggerilor #16

pe Aprilie 27, 2009

Desi nu eram decisa in proportie de 100% sa onorez cu prezenta cea de-a 16-a intalnire mirifica a bloggerilor timisoreni, am depus un efort extraordinar si m-am dus. Si cu toate ca am ajuns cu o intarziere de aproape o ora, am ajuns exact la timp, pentru ca stimabili prezenti la intalnire (putini la numar) in locul stabilit inital (terasa Erick’s) tocmai se pregateau sa isi mute cuibul intr-o alta locatie (arhi-cunoscutul si arhi-clasicul loc de intalnire Irish Pub de langa tribunal). Mentionez ca la terasa cu pricina au fost prezenti urmatorii (sa stie lumea cine sunt aia punctuali – de la stanga mea la dreapta, dupa cum mi aduc aminte): Ade, dl. Ioan Usca, Cristi, Richie, Cami, Razvan, Tomata, 2 persoane carora, din pacate, nu le-am retinut numele (printre care si o domnisoara cu un nume neobisnuit), si ultimul veni, Florin Puscas.

In expeditia noastra din Unirii catre Irish, am intalnit una bucata Alex Seicean, care ni s-a alaturat voios.

Ajunsi la locul cu pricina, au aparut, rand pe rand sau impreuna, Ionesta, Dan & Oana, Crazy Daciana cu Paul cel blogless, Ovi, Nebuloasa, Alexandra (nu cunosc blog exact, astept un clue), Anda, Horia, nameless guy care vorbea tare Raul, Alice, Raka, „Buze blonde” (am retinut bine, Ovi?)… din cate imi aduc eu aminte.

Desfasurarea haotica a actiunii:

  • eu consumat intai cappuccino, spre dezaprobarea celor prezenti, dupa care am trecut la chestii mai serioase, sub forma unui martini;
  • facut poze pana m-a lasat bateria de la aparat;
  • „catch up” cu Cami in limita timpului disponibil;
  • dezbatut problema sanilor din postul Tomatei, si a buricelor lui Richie;
  • facut Horia sa planga (imi pare rau, promit ca data viitoare o sa te mai bat o data… la stat cu ochii deschisi fara sa clipesti, pentru cine nu stie);
  • discutat cu Razvan despre Heroes 3;
  • filozofat cu Daciana si Paul pe tema religiei (mai mult ei decat eu), dupa care facut schimb de preferinte muzicale;
  • conversat in etape cu Cristi;
  • baietii jucat Darts si batut cuie (nu cunosc castigatorii);
  • admirat cerceii made by Crazy Daciana;
  • comentat pe tema serialelor cu Tomata;
  • nameless guy care vorbea tare Raul avea fobie de aparatele foto (se vede in poze)
  • [insert action here]

Cam asta imi aduc eu aminte ca s-a petrecut aseara. Astept completari. ZeList-ul s-a completat in doua randuri, una dintre ele fiind la dl Ioan Usca.

BlogMeet 16
14 responses to “Intalnirea bloggerilor #16

  1. richie spune:

    Ati discutat despre Heroes 3? Fara mine? Cum ati putut face asa ceva :))

  2. Imi place cum ai evitat sa spui ca este 1-1 momentan.

    Dar felicitari pentru lacrimi si multumesc pentru poze!

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Richie: nu stiam ca si tie iti place. Chiar aseara am deschis putin Heroes-ul, de era sa nu mai dorm deloc…
    @Horia: prima repriza a fost de incalzire, de-aia nu consider ca e 1-1. Si oricum, ai plans inca de pe atunci :D

  4. Vania spune:

    Eu am Ză Listă, dar aştept pozele lui Cristi ca să-i dau drumul la relatarea obiectivă…

  5. Iuuu, ce tari is pozele. :P Eu am stat cu aparatul in geanta, nu stiu de ce, dar nu prea am chef de pozat pe la blogmeeturi. :P

  6. Vania spune:

    Cu pozele de aici am ce scrie o săptămână, însă mai lipsesc personaje. Sper să mai apară poze…

  7. ovi sirb spune:

    haidi bre, chiar asa, sa lipsesc complet din poze? :)

  8. Ioi tulai da’ mult te-am cautat. Ala sunt eu acolo pe coperta albumului? Pacat ca nu m-ai prins cu degetul in nas. De cand astept sa se publice o poza compromitatoare cu mine! :-P
    Faina relatare!
    Acum ca te-am gasit te ancorez bine in reader. Sanatate la multi ani! :-D

  9. Smeagol Jr. spune:

    @Vania: astept cu mult interes sa scrieti!
    @Ovi: sincere pareri de rau, dar daca nu ma insel, ai venit prea tarziu… bateriile de la aparat erau pe duca. Better luck next time! ;-)
    @Florin: Hai ca iti sade bine cap de album :D

  10. […] · Nu există comentarii Foto: Dora şi Adina […]

  11. dacianadax spune:

    well…se pare ca una din liste am cleptomaniato eu, cand o sa am timp o postez

  12. Smeagol Jr. spune:

    @Daciana: abia astept versiunea ta! :D

  13. […] 02/05/2009 · Nu există comentarii Foto: Dora […]

  14. Sirg spune:

    Eu am intarziat si nu v-am mai gasit, de unde sa stiu ca mergeti in Irish Pub?

Lasă un răspuns

