Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intimitati (III)

pe Aprilie 16, 2009

Text cu tentă erotică. Interzis minorilor!

E tarziu, e aproape de miezul noptii, si tu inca n-ai ajuns acasa. Ma framant si sunt putin ingrijorata. Toata saptamana ai lucrat mult si de fiecare data citesc pe chipul tau extenuarea.

Dar uite, exact acum intri pe usa. Ma privesti usor pierdut, esti incordat si obosit. Ma iei in brate si ma strangi puternic la pieptul tau, ca si cand n-ai mai vrea sa imi dai drumul. Stam imbratisati cateva minute fara sa scoatem vreun cuvant, dupa care ma eliberez din stransoare, pentru a-mi cuprinde cu palmele obrajii. Ma privesti adanc in ochi, apoi iti apropii buzele de ale mele, sarutandu-le incet si tandru.

Gurile noastre s-au prins intr-un joc copilaresc, iar limba mea o exploreaza timid pe a ta, trecand apoi la buzele tale, pe care le parcurge, desenandu-le conturul.

Te opresti, ca si cand ai ezita, dar apoi incepi sa imi saruti buzele, obrajii, apoi ochii.

Imi cobor capul si-mi lipesc obrazul de pieptul tau, in timpc e tu imi mangai parul si te joci cu cate o suvita rebela, soptindu-mi la ureche ca ti-a fost dor de mine, chiar daca nu m-ai vazut de doar cateva ore.

Imi petrec mainile in jurul tau, trasand linii cu degetele pe spatele tau.

Inca esti tensionat, iubitul meu, iti fac un masaj, sa te ajute sa uiti de problemele care te preocupa.

Te iau de mana si te conduc spre pat. Ma opresc in fata ta, te sarut scurt si apasat pe gura, dupa care iti dau tricoul jos. Pieptul tau gol ma atrage si ma excita, si nu ma pot abtine sa nu imi lipesc buzele de el pentru cateva clipe, plimbandu-le de-a lungul sau.

Apoi te imping usor pe pat, astfel incat acum iti pot admira in voie spatele si bratele puternice. Ma aplec deasupra ta, descheindu-ma la camasa si plimbandu-mi sanii, acum liberi, pe spatele tau. Observ o usoara tresarire din partea ta. Ma opresc apoi si incep sa iti masez incet gatul, coborand apoi spre brate si revenind la baza gatului. Imi petrec degetele pe coloana, apasand cand mai tare, cand mai incet, pana simt ca esti putin mai relaxat. Ma opresc la baza ei, de unde reiau traseul, dar de aceasta data cu buzele. Iti sarut fiecare centimetru de piele pana ajung iar la gat. Imi plimb limba abia simtit de-a lungul sau pana ajung in dreptul urechii, pe care incep sa o ling si sa o musc usor.

Te-am prins in jocul meu, iar tu incepi sa imi mangai si sa imi misti mijlocul ca intr-un dans lasciv.

Iti prind mainile intr-ale mele si ti le tin cat pot de strans deasupra capului. Intre timp, ma joc cu limba pe spatele tau, scriind obsedant te doresc.

Iti eliberezi mainile si im idai de inteles ca vrei sa iti intorci fata spre mine. In cateva clipe eu sunt cea captiva, in timp ce tu mi-ai cuprins sanii cu palmele, mangaindu-i. Apoi incepi sa-i dezmierzi cu sarutari dulci. Am inceput deja sa respir mai repede, dar tu nu ma lasi si cu o mana incepi sa imi dai jos pantalonii. Curand imi abandonezi sanii, alegand sa ma dezbraci de tot, privindu-ma in ochi in tot acest timp.

Tresar, si un fior fierbinte imi strabate intreg corpul. Ai inceput iar sa imi saruti cu ardoare sanii, in timp ce mainile tale imi mangaie coapsele. Cobori incet pe abdomen, apoi mai jos, pana atingi cu limba locul acela deja umed de placere. Incep sa gem, inchid ochii si imi fac de lucru cu mainile, jucandu-ma cu parul tau. Ma saruti fara pauze, ci doar alternand ritmul alert cu unul mai domol si mai lin. Spatele mi s-a arcuit si incep sa tremur, prinsa in spasme dintre cele mai placute. Iti plimbi limba de-a lungul fiecarei buze, penetrandu-ma incet din cand in cand.

Ard si imi doresc din ce in ce mai tare sa te simt inauntru. Incep sa ma zbat, dar tu imi inclestezi mainile intr-ale tale, continuand sa ma tachinezi cu limba…

One response to “Intimitati (III)

  1. nightseek spune:

    Imi place ca eshti pe calea cea buna si frumoasa imaginatie!! tine-o tot asha!!

Lasă un răspuns

