Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXVII

pe Aprilie 13, 2009

Durerea de cap ma deprima extraordinar de tare. E suficient sa ma tina mai mult de o ora si mintea mea incepe sa alerge libera pe aratura, in cautarea secretului din spatele preparatelor in bain-marie. Ca acum, spre exemplu…

Bine, acum nu ma mai doare dovlecelul dintre urechi, dar fiind fresh informatia, nu mi-e greu sa o rememorez. Stateam intinsa in pat, inchipuindu-mi scenarii care mai de care mai nerealiste, convinsa fiind ca o sa adorm pentru juma’ de ora, dupa care m-as fi trezit plina de viata si voiosie (alt scenariu nerealist). Evident ca nu s-a intamplat asa si am suferit ca un caine cu nurofenul langa mine. Asta desi sora-mea ma rugase cu el cu vreo 2 ore inainte.

Dar nu-i nimic, capul face, capul trage. Asa ca de ce m-as plange? La o adica, nici durerea aia de cap nu pot sa spun ca a venit chiar nepoftita. Da, stiu eu, stiu exact ce mi-a adus-o pe cap. Dar asta e alta poveste. Controversata.

Eh, si in timpul ala in care eu eram deprimata si cu migrena la tampla, ma gandeam ca n-o sa fiu in stare sa imi fac treaba pe ziua de azi. Stateam cu subiectele in fata si vedeam fix prin pixelii monitorului. Ce vedeam, asta nu mai stiu. Probabil nimic.

Bine totusi ca, dupa mai bine de o ora dupa ce m-am induplecat totusi si am luat un nurofen (de parca as fi fost un imparat care se indupleca sa isi marite fata), durerea m-a lasat in durerea mea de treaba si s-a dus incotro o mai fi avand ea treaba.

Iar acum ascult plina de nostalgie cateva melodii de la Enigma, pe sunetul carora incingeam placa de retea si imi raceam mana pe mouse, cand jucam frenetic Heroes, prin clasa a X-a, cand descopeream minunile tehnicii upgradeuite.

Ha, Shadow in Silence, ce faina-i melodia! Si mai urmeaza! Keep in touch!

12 aprilie 2009, 11:23 PM
Lasă un răspuns

