Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Raiffeisen, ce dor mi-a fost de tine!

pe Martie 25, 2009

Mi-a trimis 3 mailuri la rand, in speranta ca eu chiar imi voi revendica „bonusul”. Hahaha, ce gluma buna! Iar linkul? Ce-i cu linkul ala cu surgical staplers (aka copci)?

raiffeisen-bank-scam

4 responses to “Raiffeisen, ce dor mi-a fost de tine!

  1. offtopic: duminica e blogmeet 15. verde. vii?

  2. Smeagol Jr. spune:

    Nu stiu. Probabil ca da, cat sa beau o cafea. :-)

  3. crinutza spune:

    partea ciudatica e ca noi nici nu avem cont la RF… :D

  4. Smeagol Jr. spune:

    Eu am. Dar e neesential in cazul de fata, intrucat nu figurez in baza lor de date cu adresa asta de mail…

Lasă un răspuns

