Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intimităţi (II)

pe Martie 10, 2009

Text cu tentă erotică. Interzis minorilor!


Plouă torenţial de mai bine de o oră. Am făcut o baie fierbinte, iar acum stau într-un halat în faţa geamului, privind apa cum se prelinge fără oprire pe fereastră, inundând parcă pervazul.

Mă uit la ceas, ştiu că trebuie să apari dintr-o clipă în alta. Nu mă înşel, pentru că tocmai am auzit cum întorci cheia în broască.

Ai intrat şi ai rămas neclintit în hol, privind nedumerit la umbrela din cuier, pe care ai uitat-o de dimineaţă. Eşti ud din cap până-n picioare; până şi cămaşa îţi stă lipită de piele. Te privesc, ridic din sprânceană şi nu-mi pot ascunde un zâmbet.

Fără să îţi spun ceva, îţi laşi haina în cuier şi te apropi de mine, cuprinzându-mi obrajii cu palmele-ţi reci şi sărutându-mă apăsat pe gură.

Mă lipesc de tine, aşa ud cum eşti şi mă prefac că îţi şoptesc ceva la ureche, când de fapt eu te sărut uşor pe gât şi apoi urc, cuprinzăndu-ţi cu buzele lobul urechii. Îl muşc în joacă, apoi îl ling uşor. În timpul ăsta, tu îţi faci de lucru la gulerul halatului, masându-mi încet gâtul.

Mă înnebuneşte senzaţia, astfel că încep să explorez cu limba o linie imaginară de-a lungul gâtului, plimbându-ma de la o ureche la alta.

Te opreşti brusc, lăsându-ţi mâinile să cadă stinghere pe lângă corp. Mă opresc şi eu, confuză, dar nu apuc să scot o vorbă, pentru că tu mi-ai acoperit deja gura cu sărutări repezi. Începi iar jocul, alternându-le pe cele violente, cu săruturi abia simţite, cân îmi iei uşor buzele într-ale tale. Nu-mi dai răgaz să respor, pentru că m-ai luat în braţe şi nu dai semne că ai vrea să încetezi.

Mă păcăleşti când şi când, depărtându-ţi buzele de gura mea, ca imediat apoi să revi, muşcându-mi buza inferioară şi apoi sărutând-o încet. Deja nu mai simt răceala emanată de hainele tale ude, pentru că fiori fierbinţi îmi străbat întreg corpul, iar respiraţia-mi devine uşor sacadată.

Nu te opreşti nici acum, deşi îţi îndepărtezi buzele din ce în ce mai des de ale mele. Ba mai mult, mâinile tale m-au eliberat din dulcea strânsoare şi au desfăcut cordonul de la halat, lăsându-l să alunece, eu rămânând goală în faţa ta.

Faci un pas înapoi şi mă priveşti pe îndelete. Îţi simt privirea cum se plimbă pe trupul meu, ca apoi să se poticnească în dreptul sânilor. Îi cuprinzi cu palmele şi îi masezi uşor, apoi începi să îi dezmierzi cu limba, desenând cercuri în jurul lor. Nu mă pot abţine şi scap sunete de plăcere, care aprind în tine şi mai tare dorinţa de a mă avea.

Dai drumul sânilor şi mă priveşti în ochi. Spre surprinderea mea, începi să îţi deschei singur nasturii de la cămaşă. Numai bine! Pot să mă delectez cu imaginea bustului tău gol. Dar nu mă laşi să mă bucur prea mult, pentru că te apropi de mine şi mă săruţi. Iar în acelaşi timp, mă conduci încet până la marginea patului.

Mă laşi întinsă pe aşternuturile fine, iar tu îţi continui numărul de striptease. Îţi laşi cămaşa să-ţi dezgolească umerii, după care îţi desfaci hotărât cureaua de la pantaloni.

Imaginea mă tulbură şi mă excită în acelaşi timp. Închid ochii şi încep să îmi plimb degetele uşor peste sâni, apoi spre abdomen şi mai jos…

Renunţi rapid şi la pantaloni, ca apoi să mă acoperi cu corpul tău şi să îmi ţintuieşti mâinile cu ale tale, pentru ca gura ta să îmi poată săruta în voie sânii deja întăriţi de plăcere.

Fără să-mi dai drumul, mă penetrezi încet, după care începi un ritual de înainte şi înapoi, în timp ce trupul meu se unduieşte cuprins parcă de spasme. Continui într-un ritm mai alert, în vreme ce limba ta urcă uşor spre gât, oprindu-se în dreptul buzelor.

Mă săruţi violent, îmi muşti buzele, iar mâinile mi le-ai adus deasupra capulu, ţinându-le încătuşate într-ale tale…

One response to “Intimităţi (II)

  1. Orcu spune:

    Sandra Brown? :P hihi

Lasă un răspuns

