Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Explicatie

pe Martie 7, 2009

Dragul meu,

Stiu ca te-am cam neglijat in ultimul timp si te-am tratat superficial. Ba mai mult, te-am lasat deoparte in favoarea altuia.

Sa stii ca imi pare rau. Puteam sa imi fac timp si pentru tine. Doar ca celalalt m-a acaparat asa de mult… practic, tot entuziasmul si toata energia mea lui i le-am daruit!

Cu toate astea, nu regret ce-am facut. Mi-e foarte drag, m-am atasat asa de mult de el. Chiar si seara, inainte sa ma pun sa dorm, ma intreb ce pot face sa ne intelegem mai bine.

Dar sa stii ca asta nu inseamna ca pe tine te iubesc mai putin! Din punctul asta de vedere, nu ai de ce sa iti faci griji. Voi doi sunteti oricum incompatibili, iar ce-mi oferi tu nu-mi poate darui el, si invers.

Poate ca va mai dura putin pana ma voi (re)dedica si tie la fel de mult ca lui, dar dragul meu blog, ai putina rabdare! Stii doar ca tot la tine ma intorc!

Lasă un răspuns

