Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Carti (leapsa)

pe Februarie 10, 2009

Draga mea colega, oi fi eu avida dupa carti (vai, ce gluma buna), dar nici chiar asa… acu, vedem noi ce-o sa iasa din leapsa asta:

1. Care este cea mai buna carte citita de tine?
Greu. The Lord of the Rings de Tolkien, De-a baza de Vlad Musatescu, Calaretul fara cap de Mayne Reid si lista ramane deschisa.

2. Ai facut cadou carti?
Da.

3. Care este viitorul literaturii?
Nu sunt in masura sa imi dau cu parerea.

4. In ce limbi ai citit carti?
Romana si engleza.

5. Ce carti „celebre” nu ti-au placut?
Afara de The Lord of the Rings si The Hobbit, care mi-au placut foarte mult, nu cred ca am citit alte carti celebre.

6. Ce tara a produs cea mai buna literatura?
Habar nu am. Presupun ca toate tarile au oferit ceva de calitate lumii literare.

7. Iei notite din cartile pe care le citesti?
O singura data mi s-a intamplat. Din Padurea Spanzuratilor, a lui Rebreanu.

8. Cam cate carti ai citit pana acum?
Nu stiu, sincer. Dar nu foarte multe.

9. Cu ce carti ai dormit in brate de plictiseala?
Dick Leonard – Guide to the European Union (era pentru examen, se explica)

10. Ce inseamna cartile pentru tine?
Evadare din cotidian.

11. Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?
The Hobbit.

12. Care este cel mai tare final la o carte citita?
Alea de la romanele politiste citite in generala. Oricat de mult as fi urmat indiciile, au fost cazuri in care nu am descoperit eu prima criminalul.

13. Care este cea mai influenta carte citita de tine?
Fara doar si poate, The Lord of the Rings.

14. Care scriitor te-a influentat cel mai mult?
John Saul, cu Chinuieste-i pe copii (mult timp am intrebat-o pe sora-mea daca prin Timisoara exista caverne).

15. Cat de repede citesti o carte?
Si in doua zile (Calaretul fara cap) daca ma prinde.

16. Poate literatura sa schimbe lumea?
Cu siguranta.

O pasez sora-mii, ca ea are ce povesti.

One response to “Carti (leapsa)

  1. crinutza spune:

    da, sa traiti. promit ca ma conformez cat de curand :)

Lasă un răspuns

