Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXII

pe Ianuarie 30, 2009

In ultima perioada m-am tot lovit de o dilema. De ce ai perioade cand lucrezi bine sub presiune, si de ce ai perioade cand lucrezi bine fara a fi stresat? Pe de alta parte, de ce dai chix cand stii ca mai ai foarte putin timp la dispozitie sa termini ceva, si de ce iasa totul de-a-ndoaselea cand nu te zoreste nimic?

Acum, teortic, am timp pentru aproape toate lucrurile pe care vreau sa le fac. Chiar daca la prima vedere par multe si complexe, ma consider suficient de desteapta incat sa le fac fata (da, stiu, sunt modesta din cale-afara). Problema spinoasa este ca… nu am chef! Prin urmare, pierd timpul si ma plang de plictiseala. De ce?

Maine seara tot sarbatoresc ceva. Ori o victorie (sper eu pe doua fronturi), ori 2 noi restante. Epic fail!

Astept mesaje de incurajare sau vorbe dulci care sa ma trimita sa ma pun cu burta pe cartea ce frenetic m-am zbatut aseara sa o gasesc…

Ziua buna si-un praz verde!
6 responses to “Dear Diary XXII

  1. crinutza spune:

    sa aranjez sa ne suspende astia netul cateva ore? :D

  2. Smeagol Jr. spune:

    bai, nu, ca mai am nevoie de el pentru eseul de la minoritati si diversitati.

  3. LeneBarbie spune:

    am crezut ca doar eu am suferinte din’astea…
    am de scris un eseu de minim 6 pagini (in portugheza – da nu conteaza, ca putea foarte bine sa fie si in pasareasca, ca tot nu eram capabila sa’l fac). toata ziua am scris 2 pag. si deja am epuizat toaaaaate ideile.
    plus ca abia de luni incep examenele…
    lene mare, monser :)

  4. Smeagol Jr. spune:

    draga mea, te-am purtat la mare cinste zilele astea. vive la lene!

  5. LeneBarbie spune:

    multumesc, vive!
    dar pe cine zici ca urasti (in postul de mai sus) – nu cumva pe… lene? :-S

  6. Smeagol Jr. spune:

    nu, nu e vorba de lene

Lasă un răspuns

