Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Socializare

pe Ianuarie 28, 2009

Luna ianuarie, anul curent, pot s-o numesc, fara exagerare, luna socializarii excesive. In sensul ca am iesit in oras mai des decat in ultimul trimestru al anului precedent.

Nu regret foarte mul, dar nici nu am orgasm de fericire.

Apogeul l-am atins saptamana trecuta, cand m-a trecut o singura zi fara „going out”. Iar desi miercuri ajunsesem la un anumit grad de saturatie, nu mi-am respectat promisiunea de a sta acasa pana sambata (ziua oficiala clubbin’). Asta pentru ca socoteala pe care ti-o faci in drum spre casa, de la lucru, nu se potriveste cu planurile facute la telefon, respectiv cu cea facuta vineri seara, acasa. Drept urmare, „randamentul” meu a avut de suferit, rezervele de energie s-au epuizat, asa ca sambata seara m-am retras in plina glorie dansanta, la ora 1.

Duminica, socializarea a survenit intr-un proces cu doua etape, ambele totalizand sub 3 ore. Sincer, mi-a parut rau ca n-am fost in stare de performante mai notabile, mai ales la blogareala rosie, dar my moral professional ego mi-a dat ghes sa ma car acasa, pentru a termina „ce am lasat azi, pentru a face alta data”…

Partea nasoala la ritmul asta de socializare este ca ti se topesc foarte rapid finantele. Cu atat mai mult cu cat iti fac cu ochiul si niste cocktailuri sau un martini, in loc de un cappuccino vienez. Ca eu sa ma pot delecta in fiecare zi cu cate un Mojito, un Moulin Rouge sau un Ferrari, ar trebui sa stau cu mult peste program, ceea ce iarasi nu e bine, pentru ca numai chef sa-mi cultiv viata sociala nu mai am.

Saptamana asta am inceput-o in dulcele stil clasic al precedentei. Ieri, dupa un program epuizat prelungit fara numar, fara numar, am simtit nevoia sa inchei ziua la fel ca in filme, adica am facut escala intr-un bar, am baut un martini, am conversat cu barmanul, dupa care am plecat acasa.

In seara asta, in drum spre casa, primesc acel telefon perturbator de program de la Ea. Time scrie pe mine acum. Nu pot sa nu remarc ce persuasiva e!

Post scris ieri, 27 ianuarie, pe la ora 7 seara, in Time

2 responses to “Socializare

  1. crinutza spune:

    cat chin domle… cat chin… nu stiu cum mai suporti :P

  2. […] la Internet colorat — by Smeagol Jr. @ 2:48 pm Tags: blog Atat de prinsa am fost in ultimele zile, incat am uitat ca pe 22 ianuarie, blogul de fata implineste un anisor. Si la o adica, de ce i-ar […]

Lasă un răspuns

