Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Hello, world!

pe Ianuarie 28, 2009

Atat de prinsa am fost in ultimele zile, incat am uitat ca pe 22 ianuarie, blogul de fata implineste un anisor. Si la o adica, de ce i-ar pasa cuiva ca eu de un an de zile imi scriu frustrarile pe blog si mai sunt si mandra de asta?

Look at me, I’m so f@ckin’ proud…

Daca doriti sa revedeti, pardon, sa recititi (just in case ca ati mai pierdut timpul asa o data), iaca aici primul „blog” (nu stiam eu atunci care-i diferenta dintre post si blog…).

3 responses to “Hello, world!

  1. Licurici spune:

    La mulţi ani şi la cât mai multe post-uri! :)

  2. Smeagol Jr. spune:

    Ne straduim. Facem si noi ce putem. :=)

  3. Raoul spune:

    La multi si fericti ani de …hmmmm ce-o fi!
    RIM

Lasă un răspuns

