Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cafeneaua mea de zi cu zi

pe Ianuarie 20, 2009

A inceput cu barul de la faculta. N-aveam chef de vreun seminar sau curs, aveam doua ore libere sau nu-mi venea sa ma duc acasa, barul ma astepta cu usile deschise. Initial, cu colegii la o partida de cruce sau rent. Apoi pentru a termina repede un referat sau a ingrasa porcul in ajun de examen. Iar in final, pentru a-mi scrie fabulatiile si frustrarile. Ulterior ne-am despartit, pentru ca barul si-a inchis usile pentru fumatori. Oricum, 3 ani mi-a fost fidel. Eu lui nu.

In Time am mers prima oara prin clasa a X-a. A fost dragoste la prima vedere… intre mine si canapelele pline cu perne. Am umplut multe pagini de jurnal acolo. Relatia noastra s-a racit pentru o perioada, dar am ramas buni prieteni.

Casa cu flori am descoperit-o intr-o iarna, acum vreo 4 ani. Era frumoasa, avea fotolii confortabile si ma servea cu un Nesquik delicios. Din pacate, legatura dintre noi era destul de distanta, astfel ca nu o vizitam decat din cand in cand.

Cu Irish (de langa tribunal) am facut cunostinta la intalnirea bloggerilor. Mesele si scaunele de lemn, peretii decorati cu reclame si carti de vizita, sandvisurile, m-au facut sa revin, fie pentru a ma descarca in scris, fie de foame, fie „to catch up with things”, la un pahar de vorba cu prietenii.

Pe langa Spirit am trecut de doua ori pana sa imi dau seama ca ma astepta acolo cuminte. Relatia noastra se bazeaza in mare parte pe socializare, intrucat foarte rar s-a intamplat sa fim doar noi doi.

Desi privesc Mall-ul strict utilitar, exista totusi un loc ce mi-a intrat la suflet – Caffe Davidoff. Acolo am „masuta mea”, discret amplasata si ferita de ochii curiosilor. Ma leaga foarte multe amintiri de locul acela, printre altele si faptul ca acolo mi-am scris dorintele pentru anul ce tocmai a inceput.

Au reintrat recent in viata mea Friends si Pago, dupa o perioada de cativa ani, in care nu ne-am vazut decat din mers. Au ramas amandoua la fel de primitoare.

Acestea sunt iubitele mele cafenele, in care merg cu deosebita placere de fiecare data. Cu siguranta mai sunt si altele care abia asteapta sa fie descoperite!

5 responses to “Cafeneaua mea de zi cu zi

  1. richie spune:

    Eu am Ericks si Van Graf-ul pt ca au niste cafele super bune. Si Funky pt ca-mi place locul

  2. crinutza spune:

    Eu am inceput cu Roma si Alf… tot cam din vremea liceului…
    Pe urma m-am tras incetisor spre Unirii… un Irish mic, un Time Cafe… nici in Friends nu e rau deloc.
    In schimb in Spirit nu-mi place deloc si nici dupa Funky nu ma prea omor.

  3. Licurici spune:

    Pffff! Pago….Pot să spun că mi-am petrecut acolo vre-un an din viaţă. Era linişte, prietenos, modest aranjat si plin de chiciuri, dar mă făcea să mă simt ca acasă. Au fost zile în care îl vizitam şi de 3 ori! Dar n-am mai fost după un incident cu Miti! Mi-ar plăcea să revin! :)

  4. myhaella spune:

    Mie imi place Time cafe din Unirii acolo chiar ma simt bine mai ales ca de 2 ori pe saptramana mai au si muzica live care nu e rea deloc. mai sunt si alte cafenele care imi plac dar raman fidela pentru time cafe ;)

  5. Smeagol Jr. spune:

    @Richie & Crinutza: In nicicare din locatii nu-mi plac scaunele. Deci nu ma duc. Iar Funky nu-mi place de fel. Poate e prea funky pentru mine.

    @Licurici: poate as merge si eu mai des in Pago daca n-ar fi la capatul alalalt de oras.

    @Myhaella: si eu ma simt bine in Time, dar spre deosebire de tine evit zilele de marti si duminica…

Lasă un răspuns

