Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intimitati

pe Ianuarie 18, 2009
Text cu tenta erotica. Interzis minorilor!

Degeţelele mai vor, mintea nu se împotriveşte.
Cu buzele ne salutăm, în gânduri ne sărutam.
– Common’ baby light my fire…

Eu doar…

Ai ajuns, ce bine-mi pare! Dar de ce ai ramas acolo, in prag, privind absent? Hai, vino aici si prinde-ma de mana. Tine-ma strans, nu-mi da drumul! Stii ce dor mi-a fost de tine? Mi-au lipsit ochii tai, mainile, pana si sunetul respiratiei. Dar cel mai mult mi-a lipsit apasarea buzelor tale!

Ce drag imi e de tine cand imi iei obrajii in palme. Ma dezmierti acum, iti apropi nasucul de al meu, ma lasi sa cred ca urmeaza un sarut apasat pe gura, dar ma pacalesti si ma pupi pe frunte. Si inca nu iti cobori capul, lasandu-ma in asteptare, iar eu incep sa ma agit. Iti aud suflarea, mainile calde inca imi imbratiseaza obrajii, iar eu am emotii si simt un fior ce imi strabate corpul. Ma vezi ca tanjesc dupa buzele tale, dar faci pe indiferentul si doar imi atingi nasul in joaca.

Brusc iti petreci degetele peste buze, dar incep, abia simtit, stii ca asta ma innebuneste. Nu mai rezist, chiar daca tensiunea ce o simt e dintre cele mai placute. Te opresti si ma privesti fix in ochi. Eu inchid ochii, dar tu inca ma lasi sa astept. Esti incapatanat, stiu ca si tu iti doresti. Uite, ti s-a accelerat respiratia!

Ma topesc de dorul tau, saruta-ma odata!

Te apropi incep de buzele mele, in sfarsit primesc ce am asteptat cuminte de atata timp. Imi trec mainile prin parul tau, apoi le opresc peste ale tale, care au inceput iar sa se joace cu buzele mele.

Vai, nu, nu mai suport jocul asta, iar te-ai departat. Nici n-am timp sa-ti reprosez ceva ca ti-ai lipit buzele de ale mele. Ma saruti incet, usor si abia simtit, ce vis! Incep sa tremur de emotie, iar tu ma saruti din ce in ce mai repede, mai apasat si mai violent. Ah, ce limba ghidusa ai, alearga dupa a mea, dar parca nu vrea s-o prinda. Cedam amandoi, iar ele se contopesc in dulci atingeri.

Nu te opri, continua sa ma saruti! Nu poti sa ma lasi asa! Iar ai chef de joaca… ce bine ca nu dureaza mult. Hai, lasa-ma sa ma imbat cu dulceata gurii tale! Respir sacadat, cred ca-mi pierd mintile! Nu ma pot opri, trebuie sa iti sarut buzele.

Imi iei mainile in ale tale, ma strangi si te lipesti de mine. Urci apoi incet, inapoi spre obraji, degetele tale aluneca pe buzele mele, in timp ce gura fierbinte coboara incet spre gat. Iti faci de lucru cu limba, trasand linii de la baza gatului spre ureche si inapoi.

Ma infior de placere, iar tu profiti de ocazie pentru a-mi descoperi un umar si a aluneca usor cu buzele spre el…

One response to “Intimitati

  1. myhaella spune:

    Hmmmmmmmm…….nice!!!

Lasă un răspuns

